What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Jag lyckades nyss skrapa upp hela armbågen på skrivbordet så det sprutar blod.
Inte nog med det, när jag gick ut i ljuset för att hämta plåstret upptäckte jag att mitt blod är svart..? Seriöst, helt svart. WTF!? Är det ett tecken på att jag håller på med någon sorts svart magi eller vad? ♏︎ 8 okt, 2011 22:13 |
|
expelliarmus
Elev |
8 okt, 2011 22:15 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Katla: Jag lyckades nyss skrapa upp hela armbågen på skrivbordet så det sprutar blod. Inte nog med det, när jag gick ut i ljuset för att hämta plåstret upptäckte jag att mitt blod är svart..? Seriöst, helt svart. WTF!? Är det ett tecken på att jag håller på med någon sorts svart magi eller vad? Ditt skrivbord kanske är en horrokrux som någon av dina föräldrar har skapat? Så din arm kanske liksom är helt cursad med svart magi nu.. Men krya på armen i alla fall, låter ju inte alls kul :o 8 okt, 2011 22:16 |
|
Luna 1
Elev |
Att jag drömde att expelliarmus och childhoodlight ville mörda mig för att jag klev i hundbajs.
Tumblr.
8 okt, 2011 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 8 kl. 22:17
|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av expelliarmus: När jag läser att folk på Mugglis drömmer om mig... Vet minst tre stycken! HAHAH WTF!? Det är nog p.g.a kiwins magiska kraft. 8 okt, 2011 22:17 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av expelliarmus: När jag läser att folk på Mugglis drömmer om mig... Vet minst tre stycken! HAHAH WTF!? Det är nog p.g.a kiwins magiska kraft. Det är nog så!
8 okt, 2011 22:22 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Katla: Jag lyckades nyss skrapa upp hela armbågen på skrivbordet så det sprutar blod. Inte nog med det, när jag gick ut i ljuset för att hämta plåstret upptäckte jag att mitt blod är svart..? Seriöst, helt svart. WTF!? Är det ett tecken på att jag håller på med någon sorts svart magi eller vad? Ditt skrivbord kanske är en horrokrux som någon av dina föräldrar har skapat? Så din arm kanske liksom är helt cursad med svart magi nu.. Men krya på armen i alla fall, låter ju inte alls kul :o UUuuUU... Kanske det. :O Tack! c: ♏︎ 8 okt, 2011 22:26 |
|
Eilonwy
Elev |
När vår lärare bah "Vi möts 9.15, alltså kvart i tio."
Vi: "Eh, 9.15 eller kvart i tio?" Hen: "9.15, alltså kvart i tio." (En stund senare) Hen: "AHA, nej, kvart över nio menar jag." Det var ... flummigt xD Even the darkest night will end and the sun will rise 8 okt, 2011 22:32 |
|
grodan-boll
Elev |
Var assugen på godis så cyklade iväg till affären och köpte en påse. När jag kommer hem och ska äta godiset är jag inte alls sugen längra utan blir typ illamående bara jag ser på det..wtf lixom? Onödigt köp elr vad? (;
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 8 okt, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Eilonwy: När vår lärare bah "Vi möts 9.15, alltså kvart i tio." Vi: "Eh, 9.15 eller kvart i tio?" Hen: "9.15, alltså kvart i tio." (En stund senare) Hen: "AHA, nej, kvart över nio menar jag." Det var ... flummigt xD Åhh, jag älskar när lärare säger fel 8 okt, 2011 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen