Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
awesome
23 aug, 2011 19:09 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 23 aug, 2011 19:11 |
|
Sky.
Elev |
Meeer!
23 aug, 2011 19:48 |
|
Josie Malfoy
Elev |
meer♥
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 23 aug, 2011 20:08 |
|
linnvendela
Elev |
Meeer!=D♥
Jaha. 23 aug, 2011 21:50 |
|
mine
Elev |
23 aug, 2011 21:52 |
|
melindaa
Elev |
24 aug, 2011 16:03 |
|
moii
Elev |
Så, nu kommer mer!
Ska gå och spela lite Harry Potter nu, ses ____________________________________________ Kapitel 29 När dom var framme såg dom Ginny sitta jämte Harry på en filt, och Ron och Hermione lite längre bort. Luna kände på sig att Ginny och Harry inte ville bli störda just nu, så hon satte ett finger framför munnen och tittade på Draco. Han förstod och var tyst. Efter någon minut gick Luna fram för hon orkade inte se när Ginny gav Harry sina kärleksfulla blickar längre. - Heej, sa Luna och kramade Ginny. - Hej, sa Ginny och kollade sedan på Draco. Hon log försiktigt tillbaka. - Hejsan, sa Harry och kollade bara på Luna. Han försökte ignorera Draco men det gick inte så bra. Ron och Hermione kom och dom satt och pratade en stund. Men Draco var mest tyst. Luna försökte få med Draco i konversationerna men han sa inte mer än ett par ord i taget. Varken Harry, Ron eller Hermione tittade åt Dracos håll av vilja. Ginny där i mot, försökte också få med Draco och pratade mycket med honom. Harry frågade Ginny och Luna om dom kunde gå iväg ett tag. Så dom gick en bit bort och Luna tittade drömmande ut på sjön som var täckt av is. - Varför sa du inte att han skulle med?, frågade Harry argt och kollade på Ginny. - Det spelar väl ingen roll Harry, ni borde snacka eller något, sa Ginny trotsigt. - Vi? Snacka? Jag tål inte människan, sa Harry fort. Luna undrade lite vad hon gjorde här, om dom bara skulle bråka. - Och vad ser du egentligen hos honom Luna?, frågade Harry plötsligt och Luna vaknade ut sina tankat. - Han är snäll, personlig, fin, rolig, började Luna. - Va, har är väl ändån inte snäll?, sa Harry besviket. - Jodå, han lät mej vinna en gång när vi spelade kort, förresten, tack så mycket för kortleken Ginny, sa Luna lite opassande. - Luna har rätt, han har förändrats, prata med honom Harry, han är inte som du tror, sa Ginny snabbt för att undvika att det skulle bli tyst. - Mm, la Luna till. - Okej då, han kanske inte är så förfärlig, eller jag vet inte, men vi borde gå tillbaka. När dom kom fram till filten satt otroligt nog Draco, Ron och Hermione och skrattade. Ron berättade att Draco hade sagt en jätte rolig sak och han nästan tvingade Draco berätta den för dom andra också. När det började bli mörkt gick dom hem. Luna var glad att hon hade Draco att hålla i handen när det var lite mörkt, hon tyckte inte så mycket om mörker... ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 24 aug, 2011 18:15 |
|
ginny_ginny
Elev |
24 aug, 2011 18:20 |
|
JuliaE
Elev |
24 aug, 2011 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen