Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem är ni mest lik??

Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??

1 2 3 ... 31 32 33 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag är typ inte lik nån till utseende... Eller, testet sa att jag var lik Ginny, men det är ju för att jag har rött hår..(fast inte gingerrött...). xd

19 aug, 2011 20:58

Borttagen

Avatar


Vet faktiskt inte men typ Draco och lite Harry i personlighet men liknar typ Harry och Luna cx

20 aug, 2011 02:07

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Alltså jag har ingen aning vem jag liknar typ Har Lavender's Hårfärg typ och McGonagall's ögon, men sen vet jag typ inte mer Kanske en liten släng av Hermione också????

We never go out of style <3

20 aug, 2011 18:35

Slytherinofc
Elev

Avatar


Utseende: Typ alla tycker jag är überlik Luna, speciellt en (;
Personlighet: Luna och Ron

Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥

20 aug, 2011 22:03

Borttagen

Avatar


Härligt att vara lik luna, hon är söt

20 aug, 2011 23:17

Julia<3
Elev

Avatar


hermoine!!!

Ravenclaw äger!

21 aug, 2011 11:20

Harmonie.Granger
Elev

Avatar


Jag är lik Harmonie Granger

Harmonie Granger

21 aug, 2011 11:22

DeniceeTonks
Elev

Avatar


Jag är lik Hermoine med håret och ansiktet men i personligheten så är jag jätte lik Luna! ♥

You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes-

21 aug, 2011 11:23

MollyWeasley
Elev

Avatar


jag är lik: Hermione, Ginny, Ron och kanske lite Luna!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F25poncz.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2F2sb0dmr.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2F2vultav.gif(click and drag)

21 aug, 2011 11:29

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Slytherinofc:
Utseende: Typ alla tycker jag är überlik Luna, speciellt en (;
Personlighet: Luna och Ron

Du ÄR überlik Luna! I alla fall på alla bilder jag sett!
Det är inte lika kul alla tycker att man är überlik Hermione/Emma Watson (Vilket de tycker om mig), Luna är ju dubbelt så awesome!

♏︎

21 aug, 2011 11:33

1 2 3 ... 31 32 33 ... 58 59 60

Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??

Du får inte svara på den här tråden.