Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är typ inte lik nån till utseende... Eller, testet sa att jag var lik Ginny, men det är ju för att jag har rött hår..(fast inte gingerrött...). xd
19 aug, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Vet faktiskt inte men typ Draco och lite Harry i personlighet men liknar typ Harry och Luna cx
20 aug, 2011 02:07 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Alltså jag har ingen aning vem jag liknar typ
We never go out of style <3 20 aug, 2011 18:35 |
|
Slytherinofc
Elev |
Utseende: Typ alla tycker jag är überlik Luna, speciellt en (;
Personlighet: Luna och Ron Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 20 aug, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
Härligt att vara lik luna, hon är söt
20 aug, 2011 23:17 |
|
Julia<3
Elev |
hermoine!!!
Ravenclaw äger! 21 aug, 2011 11:20 |
|
Harmonie.Granger
Elev |
Jag är lik Harmonie Granger
Harmonie Granger 21 aug, 2011 11:22 |
|
DeniceeTonks
Elev |
Jag är lik Hermoine med håret och ansiktet men i personligheten så är jag jätte lik Luna! ♥
You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes- 21 aug, 2011 11:23 |
|
MollyWeasley
Elev |
21 aug, 2011 11:29 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Slytherinofc: Utseende: Typ alla tycker jag är überlik Luna, speciellt en (; Personlighet: Luna och Ron Du ÄR überlik Luna! I alla fall på alla bilder jag sett! Det är inte lika kul alla tycker att man är überlik Hermione/Emma Watson (Vilket de tycker om mig), Luna är ju dubbelt så awesome! ♏︎ 21 aug, 2011 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Luna!


Mugglarportalen