Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av EmilySwann: Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Skrivet av mine: Skrivet av EmilySwann: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av EmilySwann: för snart är han min Hahah ooh Fru Weasly det gillar jag :3 ♥ Julia Weasly, det låter grymt bra! 8D ♥ hahahhahaah då heter vu ju lika :O ♥ ni får väl heta typ fru f weasly och fru g weasly ? :] Meeen då blir det ju JFFW och JFGW ♥ ^^ Hahah jaa xD!! ♥ Men tycker JGW o JFW låter bäst :3 ♥ haha eller så blir det FJFW och FJGW ^^♥ Låter bra det med ^^ vad bra♥ Meeen....Vad ska vi kalla er nu? D:♥ 11 aug, 2011 00:38 |
|
Borttagen
|
Blir de mer snart??
11 aug, 2011 00:38 |
|
EmilySwann
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av EmilySwann: Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Skrivet av mine: Skrivet av EmilySwann: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av EmilySwann: för snart är han min Hahah ooh Fru Weasly det gillar jag :3 ♥ Julia Weasly, det låter grymt bra! 8D ♥ hahahhahaah då heter vu ju lika :O ♥ ni får väl heta typ fru f weasly och fru g weasly ? :] Meeen då blir det ju JFFW och JFGW ♥ ^^ Hahah jaa xD!! ♥ Men tycker JGW o JFW låter bäst :3 ♥ haha eller så blir det FJFW och FJGW ^^♥ Låter bra det med ^^ vad bra♥ Meeen....Vad ska vi kalla er nu? D:♥ I Know ♥ håller med mine ;o MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ? 11 aug, 2011 00:40 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Blir de mer snart?? Det kommer mer imon Ska sova typ nu ^^ mine: är mest van vid JFW x'D ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
11 aug, 2011 00:40 |
|
mine
Elev |
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: Blir de mer snart?? Det kommer mer imon Ska sova typ nu ^^ mine: är mest van vid JFW x'D ♥ Okeeej Kan kalla dig JFW fortfarande ^^ Meeen...Kan du skriva imorron innan kl 15? '-' snällla snälla?♥ 11 aug, 2011 00:42 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: Blir de mer snart?? Det kommer mer imon Ska sova typ nu ^^ mine: är mest van vid JFW x'D ♥ Okeeej Kan kalla dig JFW fortfarande ^^ Meeen...Kan du skriva imorron innan kl 15? '-' snällla snälla?♥ Jao gärna ^^ ♥ Jag tror jag kan det Men ska iaf gå och lägga mig nu så jag orkar gå upp i mon och ut med hunden Så ska skriva så fort jag kan, lovar! ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
11 aug, 2011 00:45 |
|
mine
Elev |
Skrivet av JuliaE: Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: Blir de mer snart?? Det kommer mer imon Ska sova typ nu ^^ mine: är mest van vid JFW x'D ♥ Okeeej Kan kalla dig JFW fortfarande ^^ Meeen...Kan du skriva imorron innan kl 15? '-' snällla snälla?♥ Jao gärna ^^ ♥ Jag tror jag kan det Men ska iaf gå och lägga mig nu så jag orkar gå upp i mon och ut med hunden Så ska skriva så fort jag kan, lovar! ♥ vad bra annars kanske jag missar ett bra kapitel bara för jag ska till flygplatsen >:[ Skriv som fingrarna glöder för jag vill läsa ett till kapitel av din ägiga ff innan jag åker♥ 11 aug, 2011 00:47 |
|
melindaa
Elev |
11 aug, 2011 00:51 |
|
JuliaE
Elev |
Roligt med nya läsare! mine: Det ska jag ^^ Ska gå upp så tidigt jag orkar och skriva
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
11 aug, 2011 00:53 |
|
mine
Elev |
Skrivet av JuliaE: Roligt med nya läsare! mine: Det ska jag ^^ Ska gå upp så tidigt jag orkar och skriva Vad bra 11 aug, 2011 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen