the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac började tänka han ville hitta information om på ett enkelt sätt.
11 nov, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
Caroline gick och tänkte hon såg då Isac.
"åh du måste skämta med mig" sa Caroline med en suck.
11 nov, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
" Jag är inte på skämthumör " sa Isac och såg på Caroline.
11 nov, 2015 16:31
|
|
Borttagen
|
"Det var ett uttryck. Säg inte att du har samma problem som mig just nu" sa Caroline och suckade.
11 nov, 2015 16:32
|
|
Borttagen
|
" Jo det har jag tyvärr har bara 4 blodpåsar kvar " sa Isac och såg på sin kusin.
11 nov, 2015 16:33
|
|
Borttagen
|
"jag har bara fem...säg vet du var man kan få information om folk med blod typ 0?" frågade Caroline osäkert.
11 nov, 2015 16:34
|
|
Borttagen
|
" Förmodligen hos sjuksyster men frågan är om hon kommer ge oss information " sa Isac och suckade.
11 nov, 2015 16:37
|
|
Borttagen
|
"tja vi får göra ett försök...annars måste vi testa oss fram" sa Caroline med en suck.
11 nov, 2015 16:38
|
|
Borttagen
|
" Vilket föräldrarna inte låter mig göra " sa Isac
" Vi är ju allergiska mot alla andra blodtyper " sa Isac med en suck.
11 nov, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
"så då måste vi fråga sjuksystern" sa Caroline och började att gå mot Nova's kontor.
11 nov, 2015 16:42
|
Du får inte svara på den här tråden.