[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
"Ska vi sticka nu?" frågade Johanna och tittade upp på dem.
7 nov, 2015 20:04
|
|
Borttagen
|
" Japp nu drar vi" sa Meg.
7 nov, 2015 20:04
|
|
Borttagen
|
Johanna ställde sig upp och när de tryckte på den andra knappen försvann frukosten.
7 nov, 2015 20:07
|
|
Borttagen
|
Meg stoppade tillbaka sakerna i väskan.
7 nov, 2015 20:07
|
|
Borttagen
|
Simon hjälpte henne lite och ställde sig sedan upp.
"Det är den här stigen vi ska ta eller hur?" sa han och pekade på en ut av stigarna.
7 nov, 2015 20:12
|
|
Borttagen
|
" Ja det är det" sa Meg och började gå.
7 nov, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
Simon gick upp bredvid henne.
Johanna rättade till sin tröja innan hon började gå med händerna i fickorna.
7 nov, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Joe gick sist.
meg kollade sig omkring.
7 nov, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
"Det skulle vara en osynlighetsbesvärjelse på kvarteret." sa Simon och tittade sig omkring.
7 nov, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
" Men vi kunde ju se den eller" sa Meg.
7 nov, 2015 20:17
|
Du får inte svara på den här tråden.