Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Ripadal och ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

1 2 3 ... 31 32 33 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snape tittade på henne och sa.
- Kanske, men är man trevlig så klagar man inte på allt och alla.

18 okt, 2015 19:29

ellisen05
Elev

Avatar


" Visst, jag slutar. Vore det inte bättre om jag åkte hem?" sa jag trött.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 19:38

Borttagen

Avatar


Snape tittade på henne och sa.
- Nej, alla här åker inte hem fören de har slutat.
Det vore bättre om du slutade vara så kaxig mot personer i det eget elevhem.
Och ännu bättre, sluta vara så kaxig mot oss lärare.

18 okt, 2015 19:40

ellisen05
Elev

Avatar


" Jag är inte det. " sa jag trött.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


Snape tittade på henne och sa.
- Det är just det du är.
Du kommer hit och tror att du kan leka prefekt när du inte är det.
Och du tror att du kan följa dina egna regler.

18 okt, 2015 19:45

ellisen05
Elev

Avatar


" Inte längre. Jag har redan sagt att jag är en skitunge." sa jag småsurt.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 19:51

Borttagen

Avatar


Snape tittade på henne sa.
- Håll dig helt till reglerna och lek inte prefekt.

18 okt, 2015 19:53

ellisen05
Elev

Avatar


" Det där med att leka prefekt, vad har jag gjort då jag leker prefekt?" frågade jag argt.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 19:59

Borttagen

Avatar


Snape tittade på henne och sa.
- Strunt i det, du förstår vad jag menar ändå.
Och använd inte den tonen mot mig.
och vi ses idag klockan 18.00 i klassrummet.

18 okt, 2015 20:02

ellisen05
Elev

Avatar


" Det är jag medveten om." sa jag vänligt. Jag gick ut.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

19 okt, 2015 07:08

1 2 3 ... 31 32 33 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.