Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
14 sep, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
" Ja nu " sa Caleb som började bli irriterad.
14 sep, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
"Okej okej jag fattar " sa Tewo lugnt.
Caroline log lite grann.
14 sep, 2015 18:10
|
|
Borttagen
|
Caleb gick upp och gjorde sig i ordning för sängen han ville sova nu.
Har pappa Upptäckt att varelsen är borta än tro tänkte Rasmus och såg upp I taket.
14 sep, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
Tewo följde med upp då han visste att det inte var någon ide att säga ifrån.
Forskaren hade märkt att Utomjordingen var borta. Men istället för att bli arg var han ganska glad.
14 sep, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
Rasmus smög ner till labbet och såg på sin far
" Du är väll inte arg ??" Frågade Rasmus smått nervös.
14 sep, 2015 18:53
|
|
Borttagen
|
"nejdå rena motsatsen. Jag satte en sändare på den där Alien så nu vet jag vart den är" sa Forskaren med ett hånflin.
14 sep, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
" Um låt varelsen vara snälla " sa Rasmus och såg på sin far.
14 sep, 2015 18:58
|
|
Borttagen
|
"Inte än. Jag tänker ta reda på allting om den där varelsen" sa Forskaren väldigt allvarligt.
14 sep, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
Rasmus suckade hans far brydde sig bara om sin forskning
" du bryt dig bara om forskningen eller hur ? Frågade Rasmus.
14 sep, 2015 19:02
|
Du får inte svara på den här tråden.