ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Will kom in, med svart hår?! ”Vad coolt, Will!” Sade jag och nickade. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 aug, 2015 11:37 |
|
Borttagen
|
Will
"Tack!" Sade jag till Jossan 15 aug, 2015 11:45 |
|
Borttagen
|
Gwen
Nu verkade ju alla färga håret. Utom jag. Fast jag hade testat förut, men med min mörkare hy och mörka ögon passade jag inte i något annat än mörkbrunt. Och jag gillade det faktiskt som det var. 15 aug, 2015 11:46 |
|
Borttagen
|
(vi säger att jag var med på första lektionen, för jag hann inte skriva.)
Joey Jag gick fram till jossan oh will. "Hej!" 15 aug, 2015 11:53 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag tog upp The Deathly Hallows. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 aug, 2015 11:53 |
|
Borttagen
|
Will
"Hej Joey!" Sade jag. 15 aug, 2015 11:56 |
|
Borttagen
|
Gwen
På rasten tog jag min skoldator och kollade mugglis. Ögat lyste rött och jag läste lite fanfiction innan nästa lektion. 15 aug, 2015 11:56 |
|
Borttagen
|
(Hej två fakta om Jenn jag kom på nu:
1: hon är ihop med en tjej som heter Clara 2: hon flyttade i början av sommaren så nu bor hon och Clara två timmar ifrån varan) Jenn Jag gick snabbt in på Mugglis och skrev lite på ett rollspel med en annan person. 15 aug, 2015 13:38 |
|
Borttagen
|
Gwen
Nästa lektion var fysik. Vi fick skriva en lång text om gravitation, och den kan nog rankas som den tråkigaste lektionen jag nånsin varit med på. Efter 40 minuter tröttnade jag och bad att få gå på toa. Istället satte jag mig på en bänk på gården och läste tills dom andra kom ut. 15 aug, 2015 13:41 |
|
Borttagen
|
Jenn
Efter en LÅNG lektion så gick jag ut för att gå till bilden. Kag såg Gwen sitta utanför. "Hej har det hänt något?" Frågade jag Och satte mig bredvid Gwen (är Gwen tjej eller kille?) 15 aug, 2015 14:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen