Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Will
Jag spelade en bossbana med Elli. 30 jul, 2015 21:20 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
”Fiin alpacka!” Sa jag och klappade Daggdroppe. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 30 jul, 2015 21:25 |
|
Borttagen
|
Elli
Will vann. Jag gick till Josses rum och knackade. 30 jul, 2015 21:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
Jag hörd enån knacka på dörren. ”Kommer!” Ropade jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 30 jul, 2015 22:34 |
|
Borttagen
|
Elli
Josse öppnade dörren. Jag gick in. " Hej. " Sade jag. 31 jul, 2015 08:36 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
”Hej” sa jag. ”Vad ville du?” So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 31 jul, 2015 10:00 |
|
Borttagen
|
Elli
" Se hur du mår." Sade jag. 31 jul, 2015 10:00 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
”Jag mår bra” sa jag. ”Du då?” So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 31 jul, 2015 10:02 |
|
Borttagen
|
Elli
" Jag har magsjuka." Sade jag. 31 jul, 2015 10:02 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
Jag tog ett steg bakåt. “Om du har magsjuka får du inte vara här inne” sa jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 31 jul, 2015 10:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen