Maffia vs FBI
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Maffia vs FBI
|
Borttagen
|
" Aja " sa Chang som inte orkade bry sig om Martino rymde eller inte det var ju ändå inte han själv som fick skäll för det. Han såg upp på molnen han såg bland annat ett moln som liknade peter pan med Chans fantasi fick han det att bli till en strid mellan Peter pan och Kapten krock.
2 aug, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
Martino fortsatte att gå. Han visste att Chang inte skulle tvinga honom tillbaka till basen.
2 aug, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
Chang var inte den som tvingade folk han bara föreslog saker och det var personens eget val om hen ville följa förslaget eller inte.
" Skulle råda dig till att gå tillbaka till basen men det är förstås ditt eget val " sa Chang lugnt han drog upp benet så knät stod rakt upp.
2 aug, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
"går jag hem får jag skäll. Därför tänker jag stanna ute ett tag" sa Martino med en suck.
"Plus ska spränga FBI's högkvarter" mumlade Martino medans han gick
2 aug, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
" Spränga fbis högkvarter? " frågade Chang och satte sig upp han hade rätt bra hörsel så han kunde höra vad en person mumlade i hans närhet.
2 aug, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
Martino stannade till i några sekunder & log.
"Ja det var ju det jag sa" sa Martino
2 aug, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
" Hur hade du tänkt göra det? " frågade Chang nyfiket han skulle gärna vilja vara med och se hur Martino tänkte sig. Han hade ändå tråkigt då han hade tittat på molnen ett bra tag.
2 aug, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
"Enkelt jag använder en bomb" sa Martino & började att gå mot FBI's högkvarter.
2 aug, 2015 21:39
|
|
Borttagen
|
Bäst jag följer med det här kommer nog inte sluta bra tänkte Chang och gick efter Martino.
" Säkert att det här är en bra ide? " frågade Chang.
2 aug, 2015 21:43
|
|
Borttagen
|
"Självklart är det här en bra ide." sa Martino självsäkert.
2 aug, 2015 21:46
|
Du får inte svara på den här tråden.