The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
|
Borttagen
|
(Ok)
Omar~
"Ja, det är väl en bra idé", sa jag. "Men vart ska vi?"
Jess~
"Mamma..." sa jag.
"Mmm?" frågade hon och diskade en tallrik.
"Omar frågade om... Att när dem kom hem från turnén kunde jag få bo hos honom om jag ville." Mamma släppte tallriken i diskhon. Jag tänkte att hon säkert inte ville. Jag var tyst och väntade.
6 sep, 2014 14:44
|
|
Borttagen
|
- Jag vet, sa jag och drog med dom ut.
- Sara vet en perfekt plats som man kan fira saker på, sa jag.
Jag ringde Sara och pratade med henne.
- Hennes pappas bar har öppet vi kan gå dit, sa jag glatt.
6 sep, 2014 16:06
|
|
Borttagen
|
Omar~
"Då går vi dit då", sa jag glatt och hängde med Julia.
Jess~
Mamma gick fram och kramade mig.
"Lilla gumman vad stor du har blivit, du ska få flytta hemifrån!" Jag log jättestort och kramade mamma hårt.
7 sep, 2014 06:36
|
|
Borttagen
|
Jag log började glatt gå mot baren.
7 sep, 2014 07:56
|
|
Borttagen
|
(Jag orkar inte spela Omar längre  )
Omar~
När vi kom fram gick jag in och hängde av jackan.
Jess~
Jag gick upp till mitt rum och satte på musik.
7 sep, 2014 08:08
|
|
Borttagen
|
( Jag kan ta över)
Jag gick och beställde tre läsk till oss.
7 sep, 2014 08:09
|
|
Borttagen
|
(Ok, tack  )
Jess~
Jag tog på mig mina hörlurar och lade mig i sängen. Jag tog fram datorn.
7 sep, 2014 08:12
|
|
Borttagen
|
Omar~
Jag kollade efter Julia och slog mig ner vid ett bord.
Julia~
Jag tackade för läsken och gick tillbaka till grabbarna.
7 sep, 2014 08:14
|
|
Borttagen
|
Jag satte på Youtube och tittade på The Fooo-videos.
7 sep, 2014 08:16
|
|
Borttagen
|
Omar~
Jag tog en läsk av Julia.
- Tack, sa jag.
Julia~
- Det är inget att tacka för, sa jag glatt.
7 sep, 2014 08:17
|
Du får inte svara på den här tråden.