Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Slytherin Pride 3 jul, 2011 20:53 |
|
Minidjuret
Elev |
Nejdå det är rätt, de var från både Frankrike och USA c:
4 jul, 2011 11:48 |
|
Salazar1
Elev |
Lucky you! Jag ska läsa franska snart och älskar det språket!
Slytherin Pride 5 jul, 2011 18:35 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Lyllo dig! Vi har inte ens med franska som val -.-' dom tog bort det och jag som hade planerat HUR LÄNGE SOMHELST (!) att läsa franska
![]()
5 jul, 2011 18:45 |
|
Salazar1
Elev |
Noo, poor you!
Slytherin Pride 5 jul, 2011 18:47 |
|
Knizzlare
Elev |
Jaa, tack för medlidandet *snyft* (xD)
Nää, så synd är det ju inte om mig ![]()
5 jul, 2011 18:51 |
|
Salazar1
Elev |
Min syrra och hennes kompisar gör det!
Ich haise Saliz! ^Mitt namn är Saliz på tyska! det är inte svårt lovar! Slytherin Pride 5 jul, 2011 18:53 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 18:59 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag läser spanska C:
5 jul, 2011 19:26 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Najs
![]()
5 jul, 2011 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen