Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström

1 2 3 ... 30 31 32
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


"Det är inte jättefarligt. Det är läkt om några dagar..." mumlade jag

jag är jättecoolig älska mig plz

8 jun, 2014 20:54

Borttagen

Avatar


Jag blundade.
- Om min familj skulle se mig nu skulle dom skämmas över mig, sa jag tyst.

8 jun, 2014 20:55

Queen Boo
Elev

Avatar


"Varför? " frågade jag

jag är jättecoolig älska mig plz

8 jun, 2014 21:01

Borttagen

Avatar


- För jag ska inte vara skadad jag ska döda varenda en, sa jag tyst.

8 jun, 2014 21:03

1 2 3 ... 30 31 32

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström

Du får inte svara på den här tråden.