THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Det är inte jättefarligt. Det är läkt om några dagar..." mumlade jag
jag är jättecoolig älska mig plz 8 jun, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag blundade.
- Om min familj skulle se mig nu skulle dom skämmas över mig, sa jag tyst. 8 jun, 2014 20:55 |
|
Queen Boo
Elev |
"Varför? " frågade jag
jag är jättecoolig älska mig plz 8 jun, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
- För jag ska inte vara skadad jag ska döda varenda en, sa jag tyst.
8 jun, 2014 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen