Eurovision Song Contest 2014
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HP_Maja
Elev |
10 maj, 2014 23:51 |
|
AlexZz
Elev |
Hur är vi först? O-o
I mean... it's an OK song but... really? Aja, det är trettio länder kvar. *viftvift* . .
10 maj, 2014 23:51 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Okej, jag har inte sett något fören precis nu men kan inte sluta titta xD Hoppas vi eller Österrike vinner!
10 maj, 2014 23:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 23:56
|
|
Frivolt
Elev |
Alltså...Om vi vinner igen, det skulle bli så komiskt xD
10 maj, 2014 23:53 |
|
Archarec
Elev |
10 maj, 2014 23:53 |
|
Frivolt
Elev |
hahah xD OCH de gav poäng till Ukraina xD xD Värst vad folk buar o har sig... D: 10 maj, 2014 23:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahahah europeisk mobbing när ryssland gav sin tolva. Fan vad utbuad Ryssland är. :O
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 23:55 |
|
Fellrendión
Elev |
10 maj, 2014 23:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Brittiska vinner! ♥ Där är han, han får min tolva! japp.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 23:57 |
|
Frivolt
Elev |
HAHA XD TÄNK hur det hade varit...Så himla roligt xD xD xD 10 maj, 2014 23:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen