Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

1 2 3 ... 31 32 33 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Har du varit glad?"

4 feb, 2014 19:39

Borttagen

Avatar


"Ja och nej"
Svarade jag.

4 feb, 2014 19:41

Borttagen

Avatar


"Okej ställen fråga till mig då"

4 feb, 2014 19:48

Borttagen

Avatar


"Hur är det mellan dig och Edward?"
Frågade jag försiktigt.
Rädd för att kanske påminna henne om något dåligt minne av hennes antingen föredetta eller nuvarande pojkvän.

4 feb, 2014 19:50

Borttagen

Avatar


"Ehm... Vi gjorde slut. Han drog iväg med några irländare från vatikanstaten." Jag log lite smått.

4 feb, 2014 19:52

Borttagen

Avatar


"Konstigt..."
Mumlade jag tankfullt.

4 feb, 2014 19:54

Borttagen

Avatar


"Va? Vad då?" Frågade jag.

4 feb, 2014 19:55

Borttagen

Avatar


Jag vältes upp ur min tankegång.
"Va?... Ööö ni verkade bara så... Tajta"

4 feb, 2014 19:57

Borttagen

Avatar


"Tajta?" Jag fnös. "Han lämnade mig utan att blinka ens!"

4 feb, 2014 19:58

Borttagen

Avatar


"När jag var i nörheten verkade han älska dig mer än allt..."
Mumlade jag förundrat.

4 feb, 2014 20:00

1 2 3 ... 31 32 33 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Du får inte svara på den här tråden.