Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
4 feb, 2014 19:39
|
|
Borttagen
|
"Ja och nej"
Svarade jag.
4 feb, 2014 19:41
|
|
Borttagen
|
"Okej ställen fråga till mig då"
4 feb, 2014 19:48
|
|
Borttagen
|
"Hur är det mellan dig och Edward?"
Frågade jag försiktigt.
Rädd för att kanske påminna henne om något dåligt minne av hennes antingen föredetta eller nuvarande pojkvän.
4 feb, 2014 19:50
|
|
Borttagen
|
"Ehm... Vi gjorde slut. Han drog iväg med några irländare från vatikanstaten." Jag log lite smått.
4 feb, 2014 19:52
|
|
Borttagen
|
"Konstigt..."
Mumlade jag tankfullt.
4 feb, 2014 19:54
|
|
Borttagen
|
"Va? Vad då?" Frågade jag.
4 feb, 2014 19:55
|
|
Borttagen
|
Jag vältes upp ur min tankegång.
"Va?... Ööö ni verkade bara så... Tajta"
4 feb, 2014 19:57
|
|
Borttagen
|
"Tajta?" Jag fnös. "Han lämnade mig utan att blinka ens!"
4 feb, 2014 19:58
|
|
Borttagen
|
"När jag var i nörheten verkade han älska dig mer än allt..."
Mumlade jag förundrat.
4 feb, 2014 20:00
|
Du får inte svara på den här tråden.