PRS mellan Jacko och TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Jacko och TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
"Du är förlåten, men nästa år blir det inget frieri!" sa jag "Överens?" frågade jag och kysste Finnick.
"Men det här med barnen, vi väntar med det va?" sa jag.
4 dec, 2013 20:38 |
|
Jacko
Elev |
4 dec, 2013 20:40 |
|
TildeW
Elev |
4 dec, 2013 20:41 |
|
Jacko
Elev |
4 dec, 2013 20:42 |
|
TildeW
Elev |
4 dec, 2013 20:45 |
|
Jacko
Elev |
4 dec, 2013 20:46 |
|
TildeW
Elev |
4 dec, 2013 20:48 |
|
Jacko
Elev |
4 dec, 2013 20:50 |
|
TildeW
Elev |
"Vad gjorde jag nu då!" sa jag och la huvudet i Finnicks knä.
"Finnick, nu vill jag att du svarar! Vi väntar med barnen!?" sa jag.
4 dec, 2013 20:52 |
|
Jacko
Elev |
4 dec, 2013 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen