Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 31 32 33 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Ja det gör det....)

Cornelia rodnar lite.
- Så duktig är jag inte! Säger hon.

7 nov, 2013 17:41

Borttagen

Avatar


"JOHO!", jag skriker ut det jättehögt. Tess och några andra, bland annat Eric ser åt vårt håll och väntar sig en ny show, men Ted bara skakar på huvudet.
"King har inte tid nu, men senare kanske han kör en vals med mig. Får jag lov min sköna?", han sträcker ut handen mot mig och låtsas ta några steg. Jag skrattar och skakar på huvudet.
"Jag är ju upptagen ser du väll. Sök någon som uppskattar din charm, det blir väll Victorie Weasley i Revenclaw."
Han rodnar och sätter sig ner igen. Sen vänder han sig mot Cornelia,
"Känner du Victorie?"

7 nov, 2013 17:45

Borttagen

Avatar


Cornelia nickar leende.
- Ja. Hon har pratat med mig om dig ett fåtal gånger. Rätt irriterande faktiskt.

7 nov, 2013 17:49

Borttagen

Avatar


"Jag tror att vi ses senare Ted", han ser tjurigt på oss båda. Sen reser han sig upp och börjar,
"Jag fattar inte vad alla har emot henne. Hon är väldigt speciell ´, ja, men på ett BRA sätt! Hon är-"
"Han är vääääääääldigt förälskad i henne", jag viskar det i Cornelias öra.
"- snäll, omtänksam, charmig och VÄLDIGT snygg!"
Jag ser på Ted.
"Ted, det är hon ju för att hon är en fjärdedels ville."
"Men ändå! Hon är så mycket bättre en resten!!!"
Efter det stormar han upp till vår sovsal. Jag suckar.
"Han är alltid såhär."

7 nov, 2013 17:54

Borttagen

Avatar


Cornelia flinar lättsamt.
- Vänta här! säger hon till Brian och följer Ted. Hon knackar på dörren till killarnas sovsal och Ted öppnar dörren lite.

7 nov, 2013 18:38

Borttagen

Avatar


Jag ser efter henne. Smart, Teddy är faktisk lite utav en svamp, suger åt sig allt och häller sen ut tusentalstårar, om han gråter och sen tackar henne så... Förhoppningsvis blir det bra mellan dem...
Jag ropar på Dan, Maxwell och Tess, och vi pratar lita om allt möjligt.

7 nov, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


- Vad? Frågar Ted tyst och släpper in Cornelia. Hon sätter sig försiktigt på sängen.
- Jo, jag borde inte säga det här då jag inte vet något helt säkert men...jag har sett hur hon kollar på dig Ted, Victorie menar jag.

7 nov, 2013 19:01

Borttagen

Avatar


Tess fortsätter att berätta om sitt lov.
"Och vet ni vem jag träffade i Rom? Lilla miss Dum-I-Huvudet-Elle Flint!!!!"
"Va?!"
"Precis, elle var där med sin pappa och någon annan, som INTE var hennes mamma."
"Hennes pappa har TUSENTALS älskarinnor, antagligen en av dem."

7 nov, 2013 19:10

Borttagen

Avatar


Ted stirrar på Cornelia rätt länge, så länge att hon börjar tvivla på att det var en bra ide att ens komma hit.
- Är det...är det sant? säger Ted tillslut. Cornelia nickar och suckar lättat över att tystnaden är bruten.

7 nov, 2013 19:15

Borttagen

Avatar


Vi skrattar.
"Vissa i Slytherin mår inte bra!!!! Jag tror knappast jag skulle klara av att gå där!"

7 nov, 2013 19:20

1 2 3 ... 31 32 33 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.