Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 15:24
|
|
Borttagen
|
Jag slöt upp vid hennes sida.
27 sep, 2013 15:25
|
|
Borttagen
|
Jag tog hans hand och log mot honom i farten.
27 sep, 2013 15:26
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka. Den här dagen (hittills) var en av dom bästa i min existens och jag hoppades att den bara skulle bli bättre.
27 sep, 2013 15:27
|
|
Borttagen
|
Snart kom vi fram till den vackra ängen.
27 sep, 2013 15:29
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 15:31
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 15:31
|
|
Borttagen
|
"Då har du inte sett dig själv"
Mumlade jag med en retsam glimt i ögonen.
27 sep, 2013 15:32
|
|
Borttagen
|
Jag log mot honom.
"Du är den vackraste person jag någonsin mött.
27 sep, 2013 15:33
|
|
Borttagen
|
Jag tog av mig glasögonen för att kunna se henne bättre.
"Ska du säga"
Mumlade jag.
27 sep, 2013 15:35
|
Du får inte svara på den här tråden.