STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
Jag rusade därifrån
" Var hon vampyr eller nåt?" Tänkte jag
22 aug, 2013 13:32
|
|
Borttagen
|
''pet kom!'' skrek jag sedan
22 aug, 2013 13:33
|
|
Borttagen
|
Jag hade igentligen inget med henne att göra
Var är hennes föräldrar?
22 aug, 2013 13:34
|
|
Borttagen
|
''jag vet inte vad som hände ''skrek jag gråtande ''snälla kom så kan jag förklara''
22 aug, 2013 13:38
|
|
Borttagen
|
Jag gick till en läkare
" Ursäkta men är det normalt att en människas ögon är röda?" Sa jag
22 aug, 2013 14:41
|
|
Borttagen
|
mina ögon blev röda igen och det rann blod ur min mun ''PEEEET!'' ''PET!'' ''AHHHH!'' Skrek jag
22 aug, 2013 14:49
|
|
Borttagen
|
( Du får vara läkaren Peeta pratar med )
22 aug, 2013 15:19
|
|
Borttagen
|
(läkaren)
''ehh! visa mig!''
22 aug, 2013 15:27
|
|
Borttagen
|
" Gå in till Shunny! Ni märker ju inte när en person blöder ur munnen ens!" Fräste jag och gick
22 aug, 2013 15:28
|
|
Borttagen
|
(läkaren)
''shit!'' sa jag och sprang in till henne
22 aug, 2013 15:43
|
Du får inte svara på den här tråden.