Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Jag drömde att jag och moizen!! gick runt på vår gamla skola. Plötsligt hörde vi röster från ett av husen, så vi gick dit och kollade genom fönstren.
Då såg vi alla skådespelare som är med i HP plus J.K Rowling! Sen kom dom ut och vi fick allas autografer! Jag ville INTE vakna!
7 aug, 2011 13:51 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om att Bellatrix och Voldemort använde Cruciatus förbannelsen på mig, för jag sa inte var Harry Potter bor. Sen torterades jag så mycket att jag ryckte Voldemort så han tappade trollstaven och sen tog jag den och dödade Voldy och sa Finite. Sen så dödade Bellatrix mig och skrattade.
7 aug, 2011 14:28 |
|
Borttagen
|
Om självklart skulle jag se DH part 1 innan jag somnade, när man är själv, har släckt och ljudet är väldigt lågt så blir filmen faktiskt ganska mycket mer creepy. x)
Men i alla fall, mitt i natten vaknar jag, jag ligger vaken och det enda jag hör är bellatrix skratt, jag kan ju inte se så bra så känns som om hon står där, men det gör hon självklart inte. Jag hör skrattet, det fortsätter och jag börjar bli allvarligt skiträdd för att skrattet aldrig slutar och jag är vaken. (detta var ingen dröm, snarare något jag inbillade mig alternativt att jag halvsov. x) Till slut så somnar jag igen och vaknar vid 4 av åskan. Låter kanske inte så hemskt, men tror fan det var en feberupplevelse. 10 aug, 2011 10:31 |
|
kinshaw
Elev |
Jag drömde att jag var död, och jag var typ begravd. Fast min själv typ levde så det var som att jag levde egentligen o.O för jag kunde va inne på datorn? Ja skumt var det i alla fall.
![]()
10 aug, 2011 10:36 |
|
celina
Elev |
10 aug, 2011 10:46 |
|
kinshaw
Elev |
10 aug, 2011 10:52 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Minns inte riktigt... Tror det var något om att jag låg under en soffa utomhus för att vakta hönorna som skulle ruva där under.
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 10 aug, 2011 10:55 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Jag drömde att hela Mugglis skulle till World Scout Jamboree, och att vi hade skapat en scoutgrupp som hette HP-scouterna! Vi gick runt där på tältcampingen och försökte hitta våra platser. Men det var så stort så vi var helt vilse. Sedan var vi i något hus och letade efter en tältplats där.
Sedan vet jag inte vad som hände, men det slutade med att vi skulle äta mat på någon Thai resturang. De som jobbade där var så dåliga på engelska (de pratade engelska, trots att jag vet med säkerhet att de kunde svenska) att det tog oss evigheter att beställa. Efter det så satt vi där med löjligt små portioner och åt. Och så levde vi lyckliga i alla våra dagar! Slut! ![]() 10 aug, 2011 11:28 |
|
Borttagen
|
Jag drömde i natt (igen!) att världen stod inför en zombie apokalyps. Jag var tillsammans med sex andra människor och jag tror att vi var de enda människorna som var kvar i staden.. vi skulle ta oss upp till ett tak för att kunna få räddning.
Någonstans mitt i alltihop insåg vi att zombierna var väldigt intelligenta och då blev det lite jobbigare, en av oss sju visade sig i själva verket vara en zombie.. sen minns jag inte så mycket mer ^^" 10 aug, 2011 11:36 |
|
parkinson123
Elev |
jag drömde att alla barn och ungdomar i lilla Degerfors skulle dödas av snapparna... och så gick jag typ (i drömmen) till kronhallen för att köpa mjölk, så kommer det in en hel snappar liga och börjar ropa. Jag dök ner bakom en frysdisk och när ingen såg mig så skyndade jag mig ut ur affären och sprang till skogs. sen när jag hade pustat ut så hörde jag steg bakom mig och när jag vände mig om så stod Scabior med korsade armar och Grårygg som flåsade hysteriskt bakom mig. :'o hade panik och började springa, turligt nog så snubblade följeslagarna på varenda stubbe, stock och sten xD.
Sen sprang jag ifatt en mamma med en barnvagn på en stig. och jag skrek till henne att skynda sig gömma barnet, men grårygg hann ifatt och tog barnet och började riva och bita det. sen svimmade mamman och när jag kollade upp var jag omrigad av snappare D: HEMSK DRÖM! :'( ![]()
10 aug, 2011 11:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen