PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia började med fortfarande något darriga steg se sig om och gå åt det hållet hon trodde var bäst. "Där kommer han!" viskade hon panikslaget. Hon dök ner mot marken för de stod precis bredvid några buskar.
19 jun, 2013 09:50 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin följer hennes exempel och gömmer sig i buskaget. Sam vandrar runt och letar, troligen efter dem. Han muttrar något och Benjamin undrade just vár han skuggor var någonstans innan han inser att de inte är ute på grund av det stundande ljuset som inte tycks tillåta några skuggväsen.
. .
19 jun, 2013 10:48 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia vågade inte andas eller röra sig i busken. Nu hade de sin chans att rymma, för annars skulle han sälja Benjamin till någon typ och sedan ha henne själv...
Sam försvann bakom husknuten och Mia vågade sig upp. "Jag ser skog där borta" viskade hon och pekade.
19 jun, 2013 10:58 |
|
AlexZz
Elev |
"Kom igen." Väser Benjamin och börjar gå åt det hållet, han vill inte gärna bli såld. Dessutom, om de hittar härifrån kanske de kan stoppa honom, för Benjamin är rätt säker på att Mia inte är hans första och troligen inte Benjamin heller eftersom han uppenbarligen visste vem han skulle vända sig till.
. .
19 jun, 2013 11:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia gick tyst efter Benjamin. Hon avskydde att hon inte hade tagit med sig sin telefon, då kanske de kunde ringa polisen eller något. Även fast de själva var efterlysta.
De kom utanför tomtgränsen och skogen kom närmre och nämre. "Ska vi springa?".
19 jun, 2013 11:06 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin kastar en förstulen blick bakåt.
"Ja, vi behöver lite mer försprång." Säger Benjamin och känner sig lite mer hoppfull än förut, de kanske kan klara det den här gången. För Sam kan väl inte komma åt dem nu, fast Benjamin vill inte ta ut segern i försprång en gång till.Så han börjar springa. . .
19 jun, 2013 11:30 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia började springa. Det gick inte så snabbt även om rädslan gav henne lite fart. Och det verkade gå bra, för skogen kom närmare och närmare och Sam syntes inte till.
19 jun, 2013 11:32 |
|
AlexZz
Elev |
När skogen är tillräckligt nära gömmer sig Benjamin var kanske uppenbara skäl då han inte vill bli upptäckt igen.
. .
19 jun, 2013 11:53 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia gömde sig också, bakom några buskar som dolde henne. Nu blev Sam synlig igen. Han svor högt och ropade "Kom tillbaka genast, om jag får fatt på er ska jag....!" han avslutade inte sitt hot och fortsatte gå runt att leta.
19 jun, 2013 11:57 |
|
AlexZz
Elev |
"Vi får hålla oss lågt, så han inte ser oss." Säger Benjamin lågt även om han är relativt säker på att Sam inte kommer höra dem. Benjamin gömmer sig bakom ett träd för att sedan gå vidare till ett buskage och han hoppas på att Sam inte ser dem.
. .
19 jun, 2013 12:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen