Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem vill ni spela?

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

1 2 3 ... 31 32 33 ... 43 44 45
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Mcgonagall eller Molly Weasley

23 aug, 2012 21:56

Ron lovegod
Elev

Avatar


Ron

25 aug, 2012 15:18

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Ginny kanske. Eller Hermione!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

25 aug, 2012 15:28

Ron lovegod
Elev

Avatar


Cedric

25 aug, 2012 15:30

LunaLove<3
Elev

Avatar


Luna

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F89e2dd2336a22aa1f792a505187431d9%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F721b190fe8b2b505ad942c9bb013f3de%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko2_500.gif

25 aug, 2012 15:35

Ron lovegod
Elev

Avatar


ron

25 aug, 2012 15:51

Lisen563
Elev

Avatar


Hermione

25 aug, 2012 15:56

Dramione99
Elev

Avatar


Jag skulle nog vilja spela Luna, Draco eller Cho.

Luna: Hon är verkligen en utav mina favvisar. Mkt hon säger och gör är onormalt för många, men det känns verkligen som om allt hon säger kommer direkt från hjärtat. Dte gillar jag. Hon är annorlunda, cool, modig och ja ..... Hon är sig själv till 1000% och det är bara azu, tycker jag!

Draco: Om jag hade kunnat få spela en mannlig karaktär hade jag utan tvekan valt den yngre mister Malfoy, hehe. Det skulle kännas kul att få vara elak för en gångs skull - eftersom att jag ofta får höra att jag är "sååå snäll och glad hela tiden", xD.

Cho: Hon är den karaktär i HP jag är mest lik utséendemässigt, men bara för det betyder det verkligen ibnte att jag gillar henne! Däremot tycker jag att det skulle vara intressant att få spela en sån karaktär och leva sig in i någon som gått i genom sånt som hon. Typ, som hur hon kände sig i femman, efter Cedric och allt. Skulle oxå få vara kul att spela kär i Harry....

25 aug, 2012 16:44

SabinaPotter
Elev

Avatar


Jag skulle nog vilja spela Luna, jag är inte särskilt lik henne utseende mässigt men vi har väldigt lika personligheter och så

Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång

25 aug, 2012 17:47

Borttagen

Avatar


Hermione eller typ Ginny

25 aug, 2012 17:51

1 2 3 ... 31 32 33 ... 43 44 45

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

Du får inte svara på den här tråden.