Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag tar Bellas hand och kysser henne tillbaka
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2013 22:51 |
|
Borttagen
|
Jag stönar till lite lätt.
"Oh..Edward" 22 feb, 2013 22:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag drar mig försiktigt tillbaka och lägger mig på sängen
jag är jättecoolig älska mig plz 23 feb, 2013 10:52 |
|
Borttagen
|
jag forsätter med kyssen
23 feb, 2013 12:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig upp igen och lägger handen på Bellas rygg.
jag är jättecoolig älska mig plz 23 feb, 2013 12:50 |
|
Borttagen
|
"oh..Edward"
23 feb, 2013 14:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar
jag är jättecoolig älska mig plz 23 feb, 2013 16:52 |
|
Borttagen
|
"vad"
23 feb, 2013 18:00 |
|
Queen Boo
Elev |
''Inget''
jag är jättecoolig älska mig plz 23 feb, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
"säkert"
23 feb, 2013 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen