Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
1 jan, 2013 13:37 |
|
Queen Boo
Elev |
-Jaja, glöm det. Vad heter han?
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jan, 2013 13:38 |
|
ginny 23
Elev |
1 jan, 2013 13:38 |
|
Queen Boo
Elev |
-Gjorde du inte? Men då måste du göra det!
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jan, 2013 13:41 |
|
ginny 23
Elev |
1 jan, 2013 13:43 |
|
Queen Boo
Elev |
-Ha ha! sa jag ironiskt.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jan, 2013 20:26 |
|
ginny 23
Elev |
2 jan, 2013 14:24 |
|
Queen Boo
Elev |
-Ja, såklart det skulle, döp honom till ett riktigt namn!!
jag är jättecoolig älska mig plz 2 jan, 2013 17:03 |
|
ginny 23
Elev |
2 jan, 2013 19:40 |
|
Queen Boo
Elev |
-Det måste du bestämma! Rubin??
jag är jättecoolig älska mig plz 2 jan, 2013 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen