Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag går in.
"love you Edward" viskar jag och kysser han i samma ögonblick som Jacob kommer 18 okt, 2012 17:32 |
|
mums
Elev |
JACOB
"Jaså, se vad hunden släpa´ in", säger Sam. "Ta´re Sam", säger John. "Bella är cool. Cullen där emot. Njaaaa, nej.", säger jag. ![]()
18 okt, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
"oh..tack"
18 okt, 2012 17:39 |
|
mums
Elev |
18 okt, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
"lugna dig nu älskling"
18 okt, 2012 17:44 |
|
mums
Elev |
JACOB
"Ha! Det där är bara komiskt. "Lugna dig nu älskling". Förlåt Bella, men skit på dig Cullen!" "Nehej. Det var komiskt.", säger Cullen. ![]()
18 okt, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
"vad är det med er 2"?!
18 okt, 2012 17:51 |
|
mums
Elev |
18 okt, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
"Vrf"
18 okt, 2012 17:56 |
|
mums
Elev |
19 okt, 2012 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen