NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
3 nov, 2012 16:49 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: *egoboost* JAG DIGGAR MIN STORY fast jag har inte börjat skriva eheheh jessikas fel. när jag kommer hem ska jag skriva. lovar Haha Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 3 nov, 2012 16:55 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tigi: Bara jag som inte kommer in på nanosidan alls? Skrivet av tigi: Bara jag som inte kommer in på nanosidan alls? Min har segat hela tiden.. men tror snarare det beror på dåligt internet. Blä. Har ingen skrivarmotivation alls idag. Help? Vad knäppt, för allt annat funkar för mig så mitt internet är det inget fel på. Eller så är det bara så att min internet saboterar nano för mig XD Det är för sig rätt bra, för nu kan jag inte komma in och uppdatera min wordcount var femte minut, så nu får jag massa skrivande gjort istället. *viftar piskan* SKRIV SKRIV SKRIV! Så får du vara nöjd och chhhhhilla sen.
3 nov, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
tigi skall börja med att öppna dokumentet... kan vara en bra idé... och sluta stirra på mina fötter som enligt facebook säger att jag har romerskt utsprung och min pojkvän grekiskt....
3 nov, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu
3 nov, 2012 17:50 |
|
Li
Biträdande rektor |
10 000 ord, yay
without something there is no nothing 3 nov, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
Oj, gratulerar! Med den här takten dröjer det inte länge innan du når 50 000 ord. Kladdkaka har du förtjänat! 3 nov, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu åhh låter fint! Men jag är på havet tills januari så det blir nog lite svårt 3 nov, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu åhh låter fint! Men jag är på havet tills januari så det blir nog lite svårt Attans också! Jag tänker att du bor i Kalmar nu ju 3 nov, 2012 17:56 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu Det bor flera i Kalmar som skriver NaNo Det förtjärnar du Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 3 nov, 2012 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen