Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

NaNoWriMo 2012!

Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!

1 2 3 ... 31 32 33 ... 74 75 76
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av tigi:
Bara jag som inte kommer in på nanosidan alls?
Skrivet av tigi:
Bara jag som inte kommer in på nanosidan alls?


Min har segat hela tiden.. men tror snarare det beror på dåligt internet.


Blä. Har ingen skrivarmotivation alls idag. Help?

3 nov, 2012 16:49

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
*egoboost*
JAG DIGGAR MIN STORY
fast jag har inte börjat skriva eheheh jessikas fel. när jag kommer hem ska jag skriva. lovar


Haha

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

3 nov, 2012 16:55

tigi
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av tigi:
Bara jag som inte kommer in på nanosidan alls?
Skrivet av tigi:
Bara jag som inte kommer in på nanosidan alls?


Min har segat hela tiden.. men tror snarare det beror på dåligt internet.


Blä. Har ingen skrivarmotivation alls idag. Help?


Vad knäppt, för allt annat funkar för mig så mitt internet är det inget fel på. Eller så är det bara så att min internet saboterar nano för mig XD Det är för sig rätt bra, för nu kan jag inte komma in och uppdatera min wordcount var femte minut, så nu får jag massa skrivande gjort istället.

*viftar piskan* SKRIV SKRIV SKRIV! Så får du vara nöjd och chhhhhilla sen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F3f282e97fdad645b76a0008477db4d21%2Ftumblr_nnn5pruQns1qaf8seo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2F6f7f2eea769a2f23416ab39e055c9951%2Ftumblr_n12vrmvWBY1rxyuiqo5_250.gif

3 nov, 2012 17:18

Borttagen

Avatar


tigi skall börja med att öppna dokumentet... kan vara en bra idé... och sluta stirra på mina fötter som enligt facebook säger att jag har romerskt utsprung och min pojkvän grekiskt....

3 nov, 2012 17:34

Borttagen

Avatar


Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu

3 nov, 2012 17:50

Li
Biträdande rektor

Avatar


10 000 ord, yay nu får jag kladdkaka!

without something there is no nothing

3 nov, 2012 17:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
10 000 ord, yay nu får jag kladdkaka!


Oj, gratulerar! Med den här takten dröjer det inte länge innan du når 50 000 ord. Kladdkaka har du förtjänat!

3 nov, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu


åhh låter fint!
Men jag är på havet tills januari så det blir nog lite svårt

3 nov, 2012 17:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu


åhh låter fint!
Men jag är på havet tills januari så det blir nog lite svårt


Attans också! Jag tänker att du bor i Kalmar nu ju

3 nov, 2012 17:56

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu



Det bor flera i Kalmar som skriver NaNo

Skrivet av Li:
10 000 ord, yay nu får jag kladdkaka!


Det förtjärnar du

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

3 nov, 2012 17:58

1 2 3 ... 31 32 33 ... 74 75 76

Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!

Du får inte svara på den här tråden.