I will never forget you[SV]
Forum > Fanfiction > I will never forget you[SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Epilogen var superbra. Men det känns tungt att det inte kommer komma fler kapitel.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
19 nov, 2012 07:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-23 kl. 22:07
|
|
luna lovegod
Elev |
läste sista kapitlet blev ärligt talat tårögd
.... 23 nov, 2012 17:28 |
|
DarkBells
Elev |
23 nov, 2012 17:53 |
|
luna lovegod
Elev |
BELLOR! ♥
.... 23 nov, 2012 17:55 |
|
Molly Tonks
Elev |
Skulle du göra ett tacktal? Det är ju för tusan jag som måste skriva tal för att jag har fått läsa den bästa ff:en i världen! Och nu är den sluuuut
HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
23 nov, 2012 20:18 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Molly Tonks: Skulle du göra ett tacktal? Det är ju för tusan jag som måste skriva tal för att jag har fått läsa den bästa ff:en i världen! Och nu är den sluuuut påriktigt. du är helt underbar gmn! ♥
23 nov, 2012 20:19 |
|
Molly Tonks
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Molly Tonks: Skulle du göra ett tacktal? Det är ju för tusan jag som måste skriva tal för att jag har fått läsa den bästa ff:en i världen! Och nu är den sluuuut påriktigt. du är helt underbar gmn! ♥ Jag? Sluta ljuga nu! ♥ HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
23 nov, 2012 20:20 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Molly Tonks: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Molly Tonks: Skulle du göra ett tacktal? Det är ju för tusan jag som måste skriva tal för att jag har fått läsa den bästa ff:en i världen! Och nu är den sluuuut påriktigt. du är helt underbar gmn! ♥ Jag? Sluta ljuga nu! ♥ desamma ♥
23 nov, 2012 20:20 |
|
HannaPanna
Elev |
NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJMANKANINTESKRIBVASÅHÄRBRAOCHDUFÅRINTEAVSLUTADENHÄRÄVENOMDUMÅSTEFÖROMGDETHÄRÄRSÅBRAAICANTEVENNOSLUTAAAAA♥
guuuuud seriöst vad fint du skriveeeeeer gmn ♥ åh jag är jätteledsen att den är slut, men... det måste ju alltid finnas ett slut... åhhhhh det har varit så himla awesome att följa den här ff:n och jag hittar inga ord som kan beskriva hur fantastisk du och den här ff:n ääääär ♥ jag avgudar dig Izabel. Det skulle inte förvåna mig om du en dag är en lika stor författare som Joanne ;3 ♥
24 nov, 2012 20:21 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av HannaPanna: NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJMANKANINTESKRIBVASÅHÄRBRAOCHDUFÅRINTEAVSLUTADENHÄRÄVENOMDUMÅSTEFÖROMGDETHÄRÄRSÅBRAAICANTEVENNOSLUTAAAAA♥ guuuuud seriöst vad fint du skriveeeeeer gmn ♥ åh jag är jätteledsen att den är slut, men... det måste ju alltid finnas ett slut... åhhhhh det har varit så himla awesome att följa den här ff:n och jag hittar inga ord som kan beskriva hur fantastisk du och den här ff:n ääääär ♥ jag avgudar dig Izabel. Det skulle inte förvåna mig om du en dag är en lika stor författare som Joanne ;3 ♥ hannnna! ♥ omg hanna, damn mina tummar är slut alltdså a! ♥
24 nov, 2012 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen