Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Aily suckar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2012 20:38 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima fortsätter att skratta. Äsch, hon hatade när hon inte kunde sluta. Man skulle kunna kalla det...skrattsjukan (nu vet vi vem som kom på ordet 'skrattsjuka'
8 nov, 2012 20:53 |
|
amanda1104
Elev |
[Yeep]
Snart börjar Aily skratta hon med. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2012 21:28 |
|
Winny Geasley
Elev |
Till slut skrattar alla som är i huset just då.
9 nov, 2012 22:59 |
|
amanda1104
Elev |
Aily slutar efter ett tag.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 nov, 2012 10:50 |
|
Winny Geasley
Elev |
Alla slutar de, en efter en.
10 nov, 2012 15:33 |
|
amanda1104
Elev |
Men Aily kan inte sluta le.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 nov, 2012 18:36 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima ler också,hon ler mot Alex.
10 nov, 2012 19:19 |
|
amanda1104
Elev |
Tyler hjälper Aily upp på fötter.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 nov, 2012 19:22 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima tänker lite. På en speciell person i rummet. Det är inget nytt.
11 nov, 2012 09:08 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen