The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är väldigt trög nu. Har du skickat ut intervjuerna? Handledarna har inte fått dem än ~MY TUMBLR~ 19 aug, 2012 19:07 |
|
T3DDY
Elev |
19 aug, 2012 19:30 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av T3DDY: Jag är fortfarande trög (Always xD), ska vi sponsra nåt distrikt nu när vi har fått häftena? Japp! Ett för varje dag i spelen ~MY TUMBLR~ 19 aug, 2012 19:35 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av T3DDY: Jag är fortfarande trög (Always xD), ska vi sponsra nåt distrikt nu när vi har fått häftena? Japp! Ett för varje dag i spelen Tack, jag är trög. (Och du är förmodligen less på att höra dte nu xD)
19 aug, 2012 19:36 |
|
saganda
Elev |
Ooh, spännande, nu börjar det snart!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 19 aug, 2012 21:59 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av saganda: Ooh, spännande, nu börjar det snart! Japp. Kan inte du tipsa dina vänner om att sponsra? ~MY TUMBLR~ 19 aug, 2012 22:01 |
|
LupinMarauder
Elev |
Åh, toppen
Hej! 20 aug, 2012 08:07 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av saganda: Ooh, spännande, nu börjar det snart! Japp. Kan inte du tipsa dina vänner om att sponsra? Om jag kan få dem att vara aktiva så Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 20 aug, 2012 08:27 |
|
Celest Gaunt
Elev |
ÅH! THAT IS PRETTY AWSOME!
Jag har VERKLIGEN självförtroende! 20 aug, 2012 09:47 |
|
Victoire Weasly
Elev |
20 aug, 2012 09:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen