Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Piano. Inte för att jag kan spela något av instrumenten
16 aug, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Piano, fast jag kan inte spela något av instrumenten. Gitarr tycker jag är ganska svårt att spela, men på ett piano kan jag klinka lite som jag vill och det låter ändå vackert.
16 aug, 2012 11:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
16 aug, 2012 11:26 |
|
Obliviate_
Elev |
Uhm. jag kan inte riktigt välja, gillar båda.
16 aug, 2012 11:35 |
|
IamAK
Elev |
svår fråga. gitarr tror jag.
16 aug, 2012 12:26 |
|
Bombarda
Elev |
Gitarr
Kärlek till alla! 16 aug, 2012 12:48 |
|
Lucy och Rose
Elev |
16 aug, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
Piano. Det låter bäst
16 aug, 2012 13:08 |
|
ikka
Elev |
Gaah, you're making me choose? Piano tror jag. Spelar visserligen gitarr, men ah.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 aug, 2012 13:11 |
|
BlondaHermione
Elev |
Gitarr låter tufft och så där fint runt en lägereld och är lätt att bära med sig. Men jag spelar ju piano, så jag måste nog välja piano xD
16 aug, 2012 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen