JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: hohoho jadåSkrivet av scarhead: this vi är experter på att hitta folk efter flera månader efter pretty little liars vet vi hur man tittar efter ledtrådar O_o Are you sure? när jag tänker efter är vi rätt creepy O_o I'm scared O_o ![]()
14 aug, 2012 21:11 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av scarhead: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: hohoho jadåSkrivet av scarhead: this vi är experter på att hitta folk efter flera månader efter pretty little liars vet vi hur man tittar efter ledtrådar O_o Are you sure? när jag tänker efter är vi rätt creepy O_o I'm scared O_o you should be MWAHAHAHAHAHAHAHAH HAHA HAHAAAAA HAAA HAAAAAAA ha .... ha wolfstar deserved better. 14 aug, 2012 21:46 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Millson Lovegood: HAHAH! XD Men åh, vad jobbigt! Men jag vill ju träffa dig.. Och då kan man ju inte säga "jag heter HarryPotterr på mugglis.." hjkerwjrknbgfmnbsjcnlwai uhääääää! jag vill träffa alla er men jag ska gå med en liten tjej som jag känner jag vill inte inte inte gå med ehenne men mamma tvingar mig och hon får inte höra talas om mugglis för då kommer hon hit och stalkar mig och skickar mig ugglor varje dag och det skulle vara katastrof katastrof katastrof! Jag vill träffa dig med! Men jag kom på att kanske kanske så kan jag komma dit typ en timme innan henne och träffa alla er och sen låssas jag vara en helt normal mugglare när hon kmr!
15 aug, 2012 11:23 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Ååh vilken bra idé! Inte säker än på om jag kan komma, men hoppas!
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 15 aug, 2012 11:27 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Millson Lovegood: HAHAH! XD Men åh, vad jobbigt! Men jag vill ju träffa dig.. Och då kan man ju inte säga "jag heter HarryPotterr på mugglis.." hjkerwjrknbgfmnbsjcnlwai uhääääää! jag vill träffa alla er men jag ska gå med en liten tjej som jag känner jag vill inte inte inte gå med ehenne men mamma tvingar mig och hon får inte höra talas om mugglis för då kommer hon hit och stalkar mig och skickar mig ugglor varje dag och det skulle vara katastrof katastrof katastrof! Jag vill träffa dig med! Men jag kom på att kanske kanske så kan jag komma dit typ en timme innan henne och träffa alla er och sen låssas jag vara en helt normal mugglare när hon kmr! Bra idé! ![]()
15 aug, 2012 12:19 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
JAG KOMMER KUNNA KOMMA, WHOHO!!! Ska boka biljetter ikväll till pass 4! Men eftersom det är lite för sent att vara ute själv så har jag tvingat med pappa!
Edit: Bokade nu istället!
16 aug, 2012 12:02 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: JAG KOMMER KUNNA KOMMA, WHOHO!!! Ska boka biljetter ikväll till pass 4! Men eftersom det är lite för sent att vara ute själv så har jag tvingat med pappa! Edit: Bokade nu istället! Vad roligt!!!! Synd bara att vi inte träffas där D: ![]()
16 aug, 2012 12:30 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: JAG KOMMER KUNNA KOMMA, WHOHO!!! Ska boka biljetter ikväll till pass 4! Men eftersom det är lite för sent att vara ute själv så har jag tvingat med pappa! Edit: Bokade nu istället! Vad roligt!!!! Synd bara att vi inte träffas där D: Aa, det kommer bli super! Trodde knappt att några skulle vara där pass 4, fast det verkar vara några iaf Jepp det är synd, skulle ju vara roligare att vara med en kompis där D:
16 aug, 2012 12:36 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: JAG KOMMER KUNNA KOMMA, WHOHO!!! Ska boka biljetter ikväll till pass 4! Men eftersom det är lite för sent att vara ute själv så har jag tvingat med pappa! Edit: Bokade nu istället! Vad roligt!!!! Synd bara att vi inte träffas där D: Aa, det kommer bli super! Trodde knappt att några skulle vara där pass 4, fast det verkar vara några iaf Jepp det är synd, skulle ju vara roligare att vara med en kompis där D: Men vi kan i alla fall träffas när vi vill annars ![]()
16 aug, 2012 12:39 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: JAG KOMMER KUNNA KOMMA, WHOHO!!! Ska boka biljetter ikväll till pass 4! Men eftersom det är lite för sent att vara ute själv så har jag tvingat med pappa! Edit: Bokade nu istället! Vad roligt!!!! Synd bara att vi inte träffas där D: Aa, det kommer bli super! Trodde knappt att några skulle vara där pass 4, fast det verkar vara några iaf Jepp det är synd, skulle ju vara roligare att vara med en kompis där D: Men vi kan i alla fall träffas när vi vill annars Aa
16 aug, 2012 12:45 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen