Ännu ett awesome Mugglis games
Forum > Fanfiction > Ännu ett awesome Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
10!
23 jul, 2012 20:02 |
|
Lida
Elev |
Superbra skrivet
23 jul, 2012 20:55 |
|
Tonks_xD
Elev |
23 jul, 2012 21:00 |
|
cikki
Elev |
Jättebra!
Kanske... 11? 23 jul, 2012 22:13 |
|
AlexZz
Elev |
24 jul, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
12 kanske...!
Super duper bra!!!!! 25 jul, 2012 11:07 |
|
elvis<3
Elev |
Superbra
en stark 11 tror jag Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 25 jul, 2012 23:12 |
|
Dramione99
Elev |
Jag chansar på 6 eller 7, hata mig inte!
26 jul, 2012 18:45 |
|
ginnyw123
Elev |
26 jul, 2012 19:44 |
|
Goizan
Elev |
Okej allihopa, tre person fick rätt. Ni kommer få större chans att överleva. Om man gissade på fler resultat men ändå fick rätt så får du lite mindre chans en om någon fick rätt på enbart den siffran. Vilka det blev kommer ni märka. Och återigen tack för alla fina kommentarer.
Kapitel 11 ...10! Jag visste inte vad jag skulle tro när jag såg 10:an. Jag borde bli glad fast det blev jag inte. Det kändes så perfekt. Kanske för perfekt, var de autosökande? Nej det var de inte. Fast spelledarna kanske trodde det. Hade jag fått högre poäng om jag missade? Men ändå en tia. Det var det näst bästa för dagen. Bara en från trean hade fått högre. Och en från tvåan hade fått samma resultat. Och jag va ingen karriärist. Det var de. Jag tittade mot Al han log, han liksom alla andra trodde jag var nöjd. Fast det var jag inte. Jag skakade på huvudet lite diskret och han blev förbryllad. Al var så lätt att läsa. Tja han verkade lätt att läsa. -BRYT! skrek någon. Det kom några vakter som tog ut oss ut till väntrummet. Sen gick vi iväg till 24 olika spelarvagnar. De skulle ta oss till vårt lilla rum under arenan. I mitt rum fanns redan min stylist Hilly. Hon gav mig ett par tunna byxor samt en t-shirt och en lång rock. Och ett brett, flätat skärp. Vi satte oss ner i två fåtöljer. -Det var bra, en tia. -Nej. Jag borde fått mer. Jag borde fått en tolva. Det var så perfekt... Jag förstod hur fånigt det lät. En tolva? Ingen har någonsin fått en tolva. Och sen i 60:de Hungerspelet skulle någon få det. Jag tror inte det. -Jag tror dig fast en tia är riktigt bra. Det ska du veta. Vill du ha något att äta? -Okej. sa jag sorgset. Vi satt där tysta i ungefär två timmar. Tills jag hade lyckats få i mig lite mat. Det började sakta gå in för mig att spelet snart skulle börja. Det hade gått alldeles för fort. Spelet skulle börja om fem dagar inte nu. Att bli väckt vid fyra tiden och sen på eftermiddagen gå in i spelen. Jag satt ett tag till och försökte få i mig mat. Att ha mat i magen måste vara en fördel sen när spelet började. Jag satt och tänkte några timmar till. Tills klockan slog tre. -Nu börjar det snart. sa Hilly uppmuntrande. -Jag antar det. -Gör ditt bästa, du kommer klara det. Det var länge sedan jag fick någon så bra som du. -Tack. nästan viskade jag. -Ställ dig här. Hon pekade på en rund metallcirkel. Det kom skottsäkert glas runt mig så fort jag ställde mig. Jag såg Hilly vinka medan jag sköts upp genom glaset. Det här var min chans, min chans att överleva. Jag åkte uppåt ett tag tills jag kom ut i arenan. Vi var på en äng. --------------------------------------------------------------- Ganska kort kapitel denna gång men på nästa så börjar spelet! Och då kommer jag nämna fler personer. Men fortfarande med Tonks som huvudperson. Om hon inte dör förstås. [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
27 jul, 2012 11:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen