Mitt Mugglis games
Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
mmm... Dramione99,är du för huvudstaden eller inte?
14 jul, 2012 20:15 |
|
isaangel
Elev |
Skrivet av Dramione99: Bra skrivet!, xD. Japp, jag är frivillig alltid, haha. Den kvinnliga versionen av Cato,.... xD Undrar vad Catolover(en i våran klass, min och Lälins kompis) säger om det
14 jul, 2012 20:32 |
|
Dramione99
Elev |
jag vet inte riktigt. Du kan placera min röst var du vill. Var den behövs, haha. Men jag fattar inte nu, vad röstar vi om? Stod det nåt om det i texten? .... *Lite tard här..*
Skrivet av isaangel: Skrivet av Dramione99: Bra skrivet!, xD. Japp, jag är frivillig, alltid, haha. Den kvinnliga versionen av Cato,.... xD Undrar vad Catolover(en i våran klass, min och Lälins kompis) säger om det Hon kommer älska mig, xD. Jag älskar oxå Cato (även fast jag skulle avskytt honom irl, hehe), så det är ju därför jag är som han.... Men jag är den kvinnliga versionen av honom. 14 jul, 2012 20:37 |
|
cikki
Elev |
Vill du att jag ska skriva om när ni är i huvudstaden?
14 jul, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
men säg bara om du ska skriva när vi är i huvudstaden eller inte snälla
14 jul, 2012 20:48 |
|
cikki
Elev |
Nisse, jag skriver i huvudstaden.
14 jul, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
huurrrrraaa!!!!!!
14 jul, 2012 20:50 |
|
isaangel
Elev |
14 jul, 2012 20:58 |
|
cikki
Elev |
14 jul, 2012 21:01 |
|
isaangel
Elev |
14 jul, 2012 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen