Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ElliePotter
Elev |
1, 2 eller 3
Gryffindor until we die ♥ 1 jul, 2012 00:26 |
|
BlondaHermione
Elev |
1 jul, 2012 10:08 |
|
Borttagen
|
Det finns trollstavslära också så jag väljer det & talmagi
1 jul, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
2. Talmagi. Det verkar ganska kul.
1 jul, 2012 15:26 |
|
Ladusvalan
Elev |
Kanske 1:an och 5:an (bara för att det är lite kul
Jag skulle nog inte välja mugglarstudier, eftersom jag är mugglarfödd själv, så jag har hyfsat koll på det. 1 jul, 2012 15:32 |
|
VattenBlå
Elev |
1 jul, 2012 15:37 |
|
Borttagen
|
Dagens fråga 1/4:
Vilken scen i Harry Potter tycker du är roligast? 1 jul, 2012 15:38 |
|
Majis
Elev |
Jag skulle välja när det gäller ämnena; 1, 3 och 4 tror jag
Favvo scen... SVÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Finns JÄTTEMÅNGA jag ÄLSKAR!!!! Men jag kan ge några exempel Jag älskar scenen i trean då Ron vaknar upp ur en madröm och helt förskräckt och livrädd i både röst och beteende säger han: "Harry! Det är spindlar överallt som vill att jag ska stäppdansa! Jag vill inte stäppdansa!" och Harry bara: "Men säg till spindlarna då, Ron!" och så somnar han direkt och börjar snarka xD Jag gillar också scenen i sjätte filmen då Ron glufsar i sig jättemycket mat (tror det är nån gelé-pudding eller nåt) och Hermione bara blänger på honom och helt plötsligt får hon ett "utbrott" och slår honom med boken och säger: "Kan du nånsin sluta äta!? Din bästa kompis är borta och du bara proppar i dig mat!" och Ron bara: "Men vänd dig om, din galning!" för Harry står där bakom dom xD Och en annan scen i stjätte scenen då Ron har "råkat" få i sig kärlekselexir, behöver jag säga mer? xD Och sen så älskar jag i den sjunde filmen, alltså Dödsrelikerna del 1 då alla ska förvandla sig till Harry. Då så säger Harry typ att de inte borde göra det för det kan vara farligt och de kan fastna som honom och... Den är svår att förklara så jag länkar den! Ojoj! Det finns massvis med roliga scener och andra fantastiska som jag ÄLSKAR i HP! Det var några ynka små exempel, men det finns tusentals! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 1 jul, 2012 16:26 |
|
amanda1104
Elev |
Jag vet inte...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jul, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte på en jätte rolig scen och så glömmer jag bort den...
Meb jag gillar också den scenen i DH 2 när alla tror att han är död och sen hoppar han upp ur Hagrids famn 1 jul, 2012 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen