The mugglis games nummer 50
Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sovsvampen
Elev |
PansyParkinson♥ : Aha, tänkte inte så långt xD
Lunah~: Gud vad gulligt http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=19881&page=1#p1138791
12 jun, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Sovsvampen: Vill skapa ett eget sånthär spel, men vet att ingen skulle gå med och sedan känns det som om folk tröttnat på denna idé och att jag härmar alla andra :< I WANT TO KILL PEOPLE Prova att göra ett. Om ingen anmäler sig kan du låsa tråden. dock kan man väl inte låsa tråden själv? :o Nej, med du kan be någon att låsa den. Tror att det var så hon menade. =) Om du ska göra det så anmäler jag mig gärna!! :'D Jag går med i ditt om du går med i MITT Skicka gärna en länk då! 12 jun, 2012 16:08 |
|
PotterHunger
Elev |
^ Jätte bra kapitel!
Läs min profil för info... 12 jun, 2012 16:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag nämndes inte
speech! 13 jun, 2012 00:30 |
|
Lily Brown
Elev |
13 jun, 2012 09:31 |
|
Ingis
Elev |
Hur menar du?
![]() ![]()
13 jun, 2012 12:24 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Ingis: Hur menar du? Vi är 48 och alla kan inte vara med i samma kapitel så du kommer nog i nästa eller nästnästa kapitel.
13 jun, 2012 17:08 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Men jag menar, om jag är död borde det kanske har stått hur jag dog...Skrivet av Ingis: Hur menar du? Vi är 48 och alla kan inte vara med i samma kapitel så du kommer nog i nästa eller nästnästa kapitel. ![]() ![]()
13 jun, 2012 17:10 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Ingis: Skrivet av Lily Brown: Men jag menar, om jag är död borde det kanske har stått hur jag dog... Skrivet av Ingis: Hur menar du? Vi är 48 och alla kan inte vara med i samma kapitel så du kommer nog i nästa eller nästnästa kapitel. ops! trodde det var en annan fråga. Aja, Det var 14 som dog och alla kan inte nämnas. Men det står på första sidan hur du dog.
13 jun, 2012 17:12 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Okej...Skrivet av Ingis: Skrivet av Lily Brown: Men jag menar, om jag är död borde det kanske har stått hur jag dog... Skrivet av Ingis: Hur menar du? Vi är 48 och alla kan inte vara med i samma kapitel så du kommer nog i nästa eller nästnästa kapitel. ops! trodde det var en annan fråga. Aja, Det var 14 som dog och alla kan inte nämnas. Men det står på första sidan hur du dog. ![]() ![]()
13 jun, 2012 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen