Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har köpt Cirkeln. Får se när jag får tid att läsa den. Har hört så himla mycket bra om serien.
20 aug, 2012 19:53 |
|
ernin
Elev |
20 aug, 2012 19:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-20 kl. 19:56
|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av Jossan: Läste lite gammalt snack här, men jag kände att jag var tvungen att slänga in en kommentar. Mathilda har ju visat sig för Minoo, dessutom i de utvaldas drömmar Kunde inte Linnéa läsa smått i den också... Minns jag fel? *tänker "Va, va, pratar de om mig?" innan jag förstår att det handlar om Linnéa i Cirkeln och inte om mig som tyckte något om boken* xD ~MY TUMBLR~ 20 aug, 2012 19:54 |
|
Clementin
Elev |
^Haha! xD
20 aug, 2012 19:57 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av IamAK: Spoiler: Tryck här för att visa! var tvungen att skriva av mig lite. vad tycker ni? reagerade ni också liknande? orkar knappt läsa vidare i boken. förväntade mig verkligen inte det där. Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() ![]()
21 aug, 2012 13:46 |
|
IamAK
Elev |
Ingis - precis!
21 aug, 2012 14:09 |
|
Clementin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 21 aug, 2012 20:31 |
|
mrfufnek
Elev |
Har fått båda mina föräldrar att börja läsa böckerna, först var de lite skeptiska men det visade sig att de gillade böckerna lika skarpt som jag. Så nu sitter både jag, mina föräldrar och min bror och längtar efter Nyckeln!
HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 21 aug, 2012 21:36 |
|
Jossan
Elev |
21 aug, 2012 21:52 |
|
Carneol
Elev |
Tycker att böckerna är i världsklass och borde uppmärksammas mer. Något av det bästa jag läst!
21 aug, 2012 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen