The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aivilio
Elev |
AAAAAHHHH VAD BRAAAAAAHHHH DET VVVARRR
Du är så bra, vettuh. FATTA VAD SMART DU VAR NÄR DU TRYCKTE PÅ SKAPA TRÅD I NOVELLFORUMET PÅ KPW 2009 :3
9 aug, 2012 17:45 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Aivilio: OCH FATTA VAD SMART Josefin_Weasley VAR NÄR HON SKREV I DEN TRÅDEN OCH JAG SÅG DET OCH KLICKADE DÄR MAN KUNDE SE TYP VILKA TRÅDAR SOM VAR SENAST SKRIVNA I. TAAAACK xDAAAAAHHHH VAD BRAAAAAAHHHH DET VVVARRR Du är så bra, vettuh. FATTA VAD SMART DU VAR NÄR DU TRYCKTE PÅ SKAPA TRÅD I NOVELLFORUMET PÅ KPW 2009 :3 ![]()
9 aug, 2012 17:49 |
|
Ginny00
Elev |
Åh, jag tycker om dig Olivia okej ♥
Jag tänkte knappt. Tur det kanske. You know, kära novelläsare vad ni än säger, Olivia har läst mina noveller sedan 2009 och är alltså ganska svår att slå 9 aug, 2012 18:44 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 aug, 2012 18:54 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Åh, jag tycker om dig Olivia okej ♥ Jag tänkte knappt. Tur det kanske. You know, kära novelläsare vad ni än säger, Olivia har läst mina noveller sedan 2009 och är alltså ganska svår att slå *Jag på kpw 2009* OOH LETS LÄSA NOVELL Två sekunder senare *DÖD*
9 aug, 2012 19:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Skrivet av Ginny00: Åh, jag tycker om dig Olivia okej ♥ Jag tänkte knappt. Tur det kanske. You know, kära novelläsare vad ni än säger, Olivia har läst mina noveller sedan 2009 och är alltså ganska svår att slå *Jag på kpw 2009* OOH LETS LÄSA NOVELL Två sekunder senare *DÖD* Le facebookchatt le invaderas av le Johanna och le Olivia? 9 aug, 2012 19:14 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: Skrivet av Ginny00: Åh, jag tycker om dig Olivia okej ♥ Jag tänkte knappt. Tur det kanske. You know, kära novelläsare vad ni än säger, Olivia har läst mina noveller sedan 2009 och är alltså ganska svår att slå *Jag på kpw 2009* OOH LETS LÄSA NOVELL Två sekunder senare *DÖD* Le facebookchatt le invaderas av le Johanna och le Olivia? Oh yes.
9 aug, 2012 19:16 |
|
HannaPanna
Elev |
Favoritcitat: ”Jag kan faktiskt prata lite franska”, muttrade Ron. ”De säger y istället för u och uttalar inte h.”
”Det är ju att bryta på franska. Fleuriska”, gäspade George och satte sig på stolen bredvid Ginny. Favoritstycke: Förutom några febrilt kvittrande småfåglar var Ginny helt ensam på kyrkogården. Hon slog sig försiktigt ner på det fuktiga gräset framför den snövita gravstenen som tillhörde Fred Weasley, vilket en snirklig ingraverad text på stenen även påminde henne om. Fred Fabian Weasley, 1 april, 1978 – 2 maj, 1998. Mischief Managed. George hade valt texten med stor omsorg, och efter att Harry förklarat betydelsen för Ginny gillade hon texten mer och mer för varje dag som gick. Hon lät fingrarna sakta följa inskriptionerna medans hon långsamt slappnade av. I den helt stilla miljö hon nu befann sig var det lätt att låta tankarna lugna ner sig, och hon satt så i garanterat mer än en timme. Hon sa ingenting, för hon behövde inte prata med Fred. Han var bara ändå, lugnade ner henne. När hon reste sig upp för att gå hemåt igen var hela hon fylld med en känsla av att det nog skulle fixa sig. Favoritord, om ni fick något: Fleuriska x) Bra: ALLT OCH ALLT! Mindre bra: ALLVARLIGT TALAT!? ÄR DU HELT TOKIG?! VAD MENAR DU MED MINDRE BRA? DET FÖRSTÅR DU VÄL SJÄLV ATT DET INTE FINNS NÅGOT DÅLIGT ELLER MINDRE BRA I DEN UNDERBAR FF:EN FINIS! ♥
12 aug, 2012 18:55 |
|
Ginny00
Elev |
Gissa vilken fanfiction ni läser som ska vara med i Pottermässans fanfictiontävling.
12 aug, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Wieeeeee!Gissa vilken fanfiction ni läser som ska vara med i Pottermässans fanfictiontävling. Vad kul 12 aug, 2012 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen