Lily Potter-Livet bakom bröderna.
Forum > Fanfiction > Lily Potter-Livet bakom bröderna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
suuuuuuuuuuper
23 sep, 2012 11:32 |
|
Emma Granger
Elev |
Clara Darkin - Stavar alltid fel på det, fixade det. Ska vara noga med det tills vidare.
Luna02 - Tack, det betyder ♥ Trött tjej <333 23 sep, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
AAASBRA ♥
23 sep, 2012 11:35 |
|
Emma Granger
Elev |
HarryPotterr - Tack så mycket och förlåt för länge sedan då jag typ "tvingade" dig att läsa denna...
Trött tjej <333 23 sep, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emma Granger: haha va? Jag är så glad över att jag läser denna! HarryPotterr - Tack så mycket och förlåt för länge sedan då jag typ "tvingade" dig att läsa denna... 23 sep, 2012 11:38 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emma Granger: haha va? Jag är så glad över att jag läser denna! HarryPotterr - Tack så mycket och förlåt för länge sedan då jag typ "tvingade" dig att läsa denna... Tack, det betyder ♥ Trött tjej <333 23 sep, 2012 11:39 |
|
Majis
Elev |
Ja! Ett nytt kapitel!
Haha, sjukt att de kalalr Samantha för Stone och vad.... Trög James är...? xD Jag vet inte hur jag ska beskriva, men det lät sjukt att han bara ville sluta hänga med sin syrra för att hon slutade hänga med en elak tjej xD Haha! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 sep, 2012 12:16 |
|
Emma Granger
Elev |
Majis - Haha! Jag vet. Lite som Malfoys och Potter. Stone och Potter. Ja, jag vet inte riktigt heller varför han sa det där. Men Albus finns i alla fall på Lilys sida.
Tack att du gillade det ♥ xD Trött tjej <333 23 sep, 2012 12:29 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Emma Granger: Majis - Haha! Jag vet. Lite som Malfoys och Potter. Stone och Potter. Ja, jag vet inte riktigt heller varför han sa det där. Men Albus finns i alla fall på Lilys sida. Tack att du gillade det ♥ xD Skrivet av Emma Granger: Majis - Haha! Jag vet. Lite som Malfoys och Potter. Stone och Potter. Ja, jag vet inte riktigt heller varför han sa det där. Men Albus finns i alla fall på Lilys sida. Tack att du gillade det ♥ xD Haha, ja xD Men nån sjuk grej är att många använder förnamnen nu så det bli typ att det kanske står "Draco, Pansy, Blaise" osv, men sedan så står det "Crabbe och Goyle". Liksom... Haha! Kan man inte använda Vincent och Greogry? xD Hah Varsågod Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 sep, 2012 12:38 |
|
Emma Granger
Elev |
Hahaha!!!! Aja, nu blev det Stone
Trött tjej <333 23 sep, 2012 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen