Starka viljor och olika känslor
Forum > Fanfiction > Starka viljor och olika känslor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trezzan
Elev |
Älskar Sirius, och marodörerna, och jag ser Peter som en av Marodörerna, som är en riktigt godbit precis som de andra. Bara lite sötare och mulligare ansiktsform c:
Har känslan av att någon kommer ändra sig dagen därpå! Speciellt Sirius som sa till Lily att han inte var ute efter det, men det hände ändå. Kan säga att jag känner igen mig i en sån situation. Fast killen lämnade mig. c: Jag sårade honom tusen gånger värre men det hör inte hit c: jag är jätteglad och på dödahumör så nu ska jag ut och hoppa i morgondiset! Skriv mer. Det är azum! C:
30 jun, 2012 05:54 |
|
Borttagen
|
Alltså jag dör på riktigt nu. HUR LYCKAS DU MÄNNISKA?! Jag är i ett beroende... Och det värsta är att jag inte kan läsa mer fören det kommer mer. MEN JAG VILL ATT DU SKA VETA ATT DU SKRIVER FANTASTISKT OCH ATT DU HAR EN OTROLIG BEGÅVNING. ♥
Och som Alex kan jag inte låta bli att vara avundsjuk xD 30 jun, 2012 06:59 |
|
Trezzan
Elev |
Älskar din fanfic, dock första gången jag läser den, men den är helt otroligt kreativ och du har något som får läsaren att vilja läsa mer mer mer c:
Vet inte vad det kallas, men det är helt fantastiskt! Ett andra.. Inlägg C:
30 jun, 2012 07:15 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Trezzan: Älskar din fanfic, dock första gången jag läser den, men den är helt otroligt kreativ och du har något som får läsaren att vilja läsa mer mer mer c: Vet inte vad det kallas, men det är helt fantastiskt! Ett andra.. Inlägg C: Det kanske kallas författarkunskap? Gudabegåvning? Äsch! Jag vet inte heller.... Jag kan inte komma på så mycket att säga, de andra har typ snått mina ord... Men jag ÄLSKAR DIN FF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 jun, 2012 09:37 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Trezzan: Älskar din fanfic, dock första gången jag läser den, men den är helt otroligt kreativ och du har något som får läsaren att vilja läsa mer mer mer c: Vet inte vad det kallas, men det är helt fantastiskt! Ett andra.. Inlägg C: Det kanske kallas författarkunskap? Gudabegåvning? Äsch! Jag vet inte heller.... Jag kan inte komma på så mycket att säga, de andra har typ snått mina ord... Men jag ÄLSKAR DIN FF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunskap och kreativitet. Men man måste kunna oerhört mycket mer för att kunna skriva en bok. Tyvärr. Men att öva ger färdighet, och detta är helt amazing. Älskar det. C:
30 jun, 2012 09:38 |
|
Borttagen
|
Otroligt bra!♥
30 jun, 2012 10:03 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Trezzan: Skrivet av Majis: Skrivet av Trezzan: Älskar din fanfic, dock första gången jag läser den, men den är helt otroligt kreativ och du har något som får läsaren att vilja läsa mer mer mer c: Vet inte vad det kallas, men det är helt fantastiskt! Ett andra.. Inlägg C: Det kanske kallas författarkunskap? Gudabegåvning? Äsch! Jag vet inte heller.... Jag kan inte komma på så mycket att säga, de andra har typ snått mina ord... Men jag ÄLSKAR DIN FF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunskap och kreativitet. Men man måste kunna oerhört mycket mer för att kunna skriva en bok. Tyvärr. Men att öva ger färdighet, och detta är helt amazing. Älskar det. C: Man måste inte kunna mycket för att skriva en bok. Det går på vad man skulle skriva i så fall Egentligen är alla på Mugglis som skriver Fanfictions författare. Man har ju börjat i princip att skriva en bok, frågan är hur långt man kommer. Om man ger upp mitt i så har man inte tålamodet till att bi författare kanske, fast det har ju med många saker Äsch! Nu sk jag nog bli tyst Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 jun, 2012 10:05 |
|
Borttagen
|
Super ♥
30 jun, 2012 10:06 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Trezzan: Skrivet av Majis: Skrivet av Trezzan: Älskar din fanfic, dock första gången jag läser den, men den är helt otroligt kreativ och du har något som får läsaren att vilja läsa mer mer mer c: Vet inte vad det kallas, men det är helt fantastiskt! Ett andra.. Inlägg C: Det kanske kallas författarkunskap? Gudabegåvning? Äsch! Jag vet inte heller.... Jag kan inte komma på så mycket att säga, de andra har typ snått mina ord... Men jag ÄLSKAR DIN FF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunskap och kreativitet. Men man måste kunna oerhört mycket mer för att kunna skriva en bok. Tyvärr. Men att öva ger färdighet, och detta är helt amazing. Älskar det. C: Man måste inte kunna mycket för att skriva en bok. Det går på vad man skulle skriva i så fall Egentligen är alla på Mugglis som skriver Fanfictions författare. Man har ju börjat i princip att skriva en bok, frågan är hur långt man kommer. Om man ger upp mitt i så har man inte tålamodet till att bi författare kanske, fast det har ju med många saker Äsch! Nu sk jag nog bli tyst Det krävs en del för att bli författare. Mer än så säger jag inte. Lär dig med tiden i stället.
30 jun, 2012 10:28 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Trezzan: Skrivet av Majis: Skrivet av Trezzan: Skrivet av Majis: Skrivet av Trezzan: Älskar din fanfic, dock första gången jag läser den, men den är helt otroligt kreativ och du har något som får läsaren att vilja läsa mer mer mer c: Vet inte vad det kallas, men det är helt fantastiskt! Ett andra.. Inlägg C: Det kanske kallas författarkunskap? Gudabegåvning? Äsch! Jag vet inte heller.... Jag kan inte komma på så mycket att säga, de andra har typ snått mina ord... Men jag ÄLSKAR DIN FF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunskap och kreativitet. Men man måste kunna oerhört mycket mer för att kunna skriva en bok. Tyvärr. Men att öva ger färdighet, och detta är helt amazing. Älskar det. C: Man måste inte kunna mycket för att skriva en bok. Det går på vad man skulle skriva i så fall Egentligen är alla på Mugglis som skriver Fanfictions författare. Man har ju börjat i princip att skriva en bok, frågan är hur långt man kommer. Om man ger upp mitt i så har man inte tålamodet till att bi författare kanske, fast det har ju med många saker Äsch! Nu sk jag nog bli tyst Det krävs en del för att bli författare. Mer än så säger jag inte. Lär dig med tiden i stället. Ja, det gör det, men man behöver kanske inte kunna så mycket för att bli författare, men mycket krävs Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 jun, 2012 10:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen