This feeling I have...Could it be... love?
Forum > Fanfiction > This feeling I have...Could it be... love?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
21 maj, 2012 14:06 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Dragon_99: Fråga: Tycker ni att Rosie och Scorp ska: (1) Återförenas ♥ (X) Fortsätta vara sura/åtskilda >:3 (2) Annat alternativ, i det fallet vilket: ________ 1. eller 2.(en annan pojk/flickvän) Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 maj, 2012 14:13 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Dragon_99: Fråga: Tycker ni att Rosie och Scorp ska: (1) Återförenas ♥ (X) Fortsätta vara sura/åtskilda >:3 (2) Annat alternativ, i det fallet vilket: ________ Typ...låtsas avguda någon annan för att få den andre avis, sedan återförenas. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 maj, 2012 14:18 |
|
Hermia
Elev |
Awsome kapitel
Jag är typ romantiker så jag röstar för återförenas Once a MADling, always a MADling 21 maj, 2012 14:23 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Dragon_99: Fråga: Tycker ni att Rosie och Scorp ska: (1) Återförenas ♥ (X) Fortsätta vara sura/åtskilda >:3 (2) Annat alternativ, i det fallet vilket: ________ OH I'M EVIL 8D Återförenas ♥♥♥ hej 21 maj, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Återförenas ♥
21 maj, 2012 17:23 |
|
carro78
Elev |
OMG så bra, men det med basilisken är faktiskt läskigt...
Men kan han ormspråket?? WoW det visste jag inte... Bevakar!!
24 maj, 2012 16:09 |
|
Dragon_99
Elev |
Skrivet av carro78: OMG så bra, men det med basilisken är faktiskt läskigt... Men kan han ormspråket?? WoW det visste jag inte... Bevakar!! TACK!! *** Hej allihopa! Jag är ledsen IGEN för att jag inte lagt ut ngt kapitel, men har varit sjuk och dessutom gjort illa svanskotan så jag har knappt kunnat sitta/ligga ner på två veckor... Dessutom har jag övat till mitt solonummer till vår avslutning Ni är fantastiska som står ut med mig ♥ Jag vill bara ge er en sportbil, en massa pengar och en fiiiin chokladkaka KRAM! Dragon ![]() ![]()
31 maj, 2012 22:04 |
|
96hpevanescence
Elev |
I will wait forever for your lovely fan-fic! ;D
Hoppas det går bra på ditt framträdande till skolavslutningen och hoppas att du blir bättre!
1 jun, 2012 07:16 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Du blir inte av med mig så lätt
Nej men, hoppas du mår bättre snart och lycka till med avslutningen! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 1 jun, 2012 13:53 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen