Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Mmmm mammas nybakta bröd. Färskt bröd är så otroligt gott (och ovanligt i vårat hus eftersom allt bröd fryses ned så fort de kommit innanför dörren tråkigt nog).
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 feb, 2011 22:55 |
|
leumas vän
Elev |
20 feb, 2011 22:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av leumas vän: Lussebullar ♥ Mmmmm gudars vad gott det hade varit. Åt mig aldrig riktigt mätt på den varan under julen tyvärr. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 feb, 2011 23:05 |
|
leumas vän
Elev |
20 feb, 2011 23:40 |
|
Borttagen
|
Ett äpple
21 feb, 2011 11:10 |
|
jan
Elev |
21 feb, 2011 13:36 |
|
Borttagen
|
haha jag äter på ett äpple idag också xD
22 feb, 2011 22:12 |
|
honsomkanallttyp
Elev |
scones
22 feb, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
Min tunga ;D
22 feb, 2011 23:06 |
|
Oskan
Elev |
Åh, komma hem och nybakade scones står på bordet är en härlig känsla! "May the force be equal to mass times acceleration" 23 feb, 2011 01:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen