vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Boba
Elev |
Oliv=gott
41% tycker om den här smaken! Kackerlacka=blä 8% tycker om den här smaken! Diesel=blä 15% tycker om den här smaken! Rädisa=gott 49% tycker om den här smaken! Kåda=blä 28% tycker om den här smaken! 30 jan, 2012 14:17 |
|
Salazar1
Elev |
Böna
Julmust 81% tycker om den här smaken! Böna Olivolja 36% tycker om den här smaken! Böna Jäst 16% tycker om den här smaken! Böna Tjära 8% tycker om den här smaken! Böna Blod 53% tycker om den här smaken! Slytherin Pride 30 jan, 2012 14:58 |
|
Knizzlare
Elev |
Bark 29% tycker om den här smaken! Grapefrukt 81% tycker om den här smaken! Grapefrukt 81% tycker om den här smaken! Vaniljsås 96% tycker om den här smaken! Aprikos 76% tycker om den här smaken! ![]()
30 jan, 2012 19:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kommer inte ihåg alla, men varför gillar 12 % av mugglisarna grus?! Består Mugglis till 12 % av fåglar? HAHA *gilla stort* xD speech! 30 jan, 2012 23:04 |
|
prongs
Elev |
Popcorn
91% tycker om den här smaken! Böna 41% tycker om den här smaken! Sur Mjölk 3% tycker om den här smaken! Jordgubbssylt 92% tycker om den här smaken! Mossa 11% tycker om den här smaken! haha, mossa! men sur mjölk... VEM gillar det? ÅH spyr nästan vid tanken PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 31 jan, 2012 03:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Kiwi 89% tycker om den här smaken! Fiskbulle 31% tycker om den här smaken! Viol 55% tycker om den här smaken! Banan 73% tycker om den här smaken! Spya 3% tycker om den här smaken! spya 3% ?! usch :c speech! 31 jan, 2012 06:55 |
|
Borttagen
|
Äppelpaj (GOOOTT! *Slickar på datorn och VILL HA!*)
90% tycker om den här smaken! Nudlar (MUMS!) 83% tycker om den här smaken! Tånagel (5%??? Usch!) 5% tycker om den här smaken! Yoghurt (Gott!) 81% tycker om den här smaken! Müsli (Mums!) 70% tycker om den här smaken! 31 jan, 2012 15:23 |
|
Ultramannen
Elev |
Alla mina bönor...
Ostbåge Ull Tranbär Oxbuljong Aska Hallonsaft Pepparkaka Tuggummi Pepparrot Tuttifrutti Jordgubbssylt Tomatsås Sirap Trollsnor Smörpopcorn Lingon Rädisa Chayennepeppar Kokosnöt Punch Fänkål Torsk Skinka Vinäger Peppar Hamburgare Pannkaka Vitlök Polyjuice Gräslök Toapapper Tyg Chokladmousee Fläder Vaniljglass Jord Läkerol Parfym Pepperoni Bläck Grön Curry Kalkon Palt Pommes Frites Tallbarrste Leverpastej Pajbulle Wasabi Grapefrukt Mango Sand Smör Gravad Lax Glasyr Avundsjuka Lime Champinjon Basilika Människa Majs Vinbär Rågmjöl Sur Mjölk Varmkorv Persika Tjära Kiss Vin There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
31 jan, 2012 15:42 |
|
Boba
Elev |
Pulvermos=blä
42% tycker om den här smaken! Pizza=gott 93% tycker om den här smaken! Barr=gott 41% tycker om den här smaken! Sprite=gott 89% tycker om den här smaken! Fiskbulle=blä 31% tycker om den här smaken! 31 jan, 2012 18:38 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Ultramannen: Alla mina bönor... Ostbåge Ull Tranbär Oxbuljong Aska Hallonsaft Pepparkaka Tuggummi Pepparrot Tuttifrutti Jordgubbssylt Tomatsås Sirap Trollsnor Smörpopcorn Lingon Rädisa Chayennepeppar Kokosnöt Punch Fänkål Torsk Skinka Vinäger Peppar Hamburgare Pannkaka Vitlök Polyjuice Gräslök Toapapper Tyg Chokladmousee Fläder Vaniljglass Jord Läkerol Parfym Pepperoni Bläck Grön Curry Kalkon Palt Pommes Frites Tallbarrste Leverpastej Pajbulle Wasabi Grapefrukt Mango Sand Smör Gravad Lax Glasyr Avundsjuka Lime Champinjon Basilika Människa Majs Vinbär Rågmjöl Sur Mjölk Varmkorv Persika Tjära Kiss Vin MÄNNISKA??? kannibaler!!!!!!!! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 31 jan, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen