Hemligheter kan inte gömmas för alltid
Forum > Fanfiction > Hemligheter kan inte gömmas för alltid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Kommer det mer ikväll din hemlighetsfulla gås?♥ Vaddå gås? Tänk om hon blir förolämpad och väntar jättelänge bara för det?! Iaf, hoppas det blir mera. Det var posetivt Förlåt om du tog det kränkande? [: 7 jan, 2012 18:51 |
|
Carro_Potter
Elev |
7 jan, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
That, jag är typ hysterisk för att jag inte får mer D: *Dunkar huvudet i en bordslampa* 7 jan, 2012 18:53 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Det kommer inte kunna komma mer förens imorgon eftermiddag. Min handbolls klubb håller i en cup just nu så jag ska upp SJU imorgon för att jobba i hallen i FEM timmar
Stackars mig..... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 7 jan, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
^Oooo, stackarn D: Så du kan inte kämpa ikväll?
7 jan, 2012 18:54 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av AndromedaBlack: Det kommer inte kunna komma mer förens imorgon eftermiddag. Min handbolls klubb håller i en cup just nu så jag ska upp SJU imorgon för att jobba i hallen i FEM timmar Stackars mig..... Usch, lite väl mycket. Jag var också uppe sju igår och idag för handbollscup, och det var hemskt att gå upp. Så jag får hålla med, stackars dig... 7 jan, 2012 18:56 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av AndromedaBlack: Det kommer inte kunna komma mer förens imorgon eftermiddag. Min handbolls klubb håller i en cup just nu så jag ska upp SJU imorgon för att jobba i hallen i FEM timmar Stackars mig..... Usch, lite väl mycket. Jag var också uppe sju igår och idag för handbollscup, och det var hemskt att gå upp. Så jag får hålla med, stackars dig... vilken cup? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 7 jan, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha chips :O
7 jan, 2012 18:58 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av AndromedaBlack: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av AndromedaBlack: Det kommer inte kunna komma mer förens imorgon eftermiddag. Min handbolls klubb håller i en cup just nu så jag ska upp SJU imorgon för att jobba i hallen i FEM timmar Stackars mig..... Usch, lite väl mycket. Jag var också uppe sju igår och idag för handbollscup, och det var hemskt att gå upp. Så jag får hålla med, stackars dig... vilken cup? Tygrikesnatta Vilken är det du håller i då? Iaf, kommer det mer när den är slut då? 7 jan, 2012 19:01 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Åh nä, hade mina misstankar om att hon var ynk men jag VILLE ju inte det. Fast...Voldemorts mamma var ju ynk och blev häxa sen
7 jan, 2012 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen