@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggy
Elev |
17 mar, 2012 01:50 |
|
Borttagen
|
Idag ska min lillebror ha barnkalas... ._________.
17 mar, 2012 08:15 |
|
linnvendela
Elev |
Fjällen suuuugeeeeer...
Snowboard är krångligt i lifteeeen... Snön har smält bort i alla roliga backaaaaar... Jag vill åka heeeeeem... Jaha. 17 mar, 2012 08:48 |
|
Borttagen
|
Har suttit med min uppsats, renskrivit den hela morgonen. Tog mig typ 2-3-4 veckor att skriva.
14 hela A4 papper.. 14 sidor! 17 mar, 2012 09:15 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på Eragon, gör mitt rum Pottrigare och letar efter min Narnia plansch. C:
17 mar, 2012 10:12 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Yey det är lördag!!!!!!!!!!!
17 mar, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
IT'S ST. PATRICKS DAY, ST. PATRICKS DAY, GOTTA GET DOWN ON ST. PATRICKS DAY!
WOOOOOO! JAG SKA SKRIVA MED GRÖNT IDAG BARA FÖR DET, GO GO GO IRLAND! ♥ 17 mar, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
Mina öronsäckor börjar få glappkontakt igen D: Jag är inne på mitt tredje par sedan augusti -.-' Någon som vet något märke som håller?!
17 mar, 2012 10:37 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mitt halsband dras til datorn, det är någon slags magnetisk kraft mellan dem.. WOW, du har lyckats få två plus av samma person. o.o Eller är det bara min dator som hackar igen? Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 17 mar, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
Jag bör nog inte spela DS på morgonen, jag blir helt galen och skriker när jag förlorar... xD
17 mar, 2012 10:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen