@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av joel9324: om jag åker båt till Finland så åker jag till Stockholm för att ta en båt... jag befinner mig i samma stad som dig då. xdSkrivet av scarhead: Skrivet av joel9324: åh, jag vill gå, jag vill gå dit. Mugglarportalen är stolt sponsor av Felix felicis dök precis upp på startsidan! Jag bor i Stockholm.. själv så tycker jag att det är ganska så lång till Växjo. Men vi får se. 16 mar, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av joel9324: om jag åker båt till Finland så åker jag till Stockholm för att ta en båt... jag befinner mig i samma stad som dig då. xd Skrivet av scarhead: Skrivet av joel9324: åh, jag vill gå, jag vill gå dit. Mugglarportalen är stolt sponsor av Felix felicis dök precis upp på startsidan! Jag bor i Stockholm.. själv så tycker jag att det är ganska så lång till Växjo. Men vi får se. Eeeek.. jag kommer inte kunna åka till Felix Felicis.. hoppas det blir någon mer mugglisträff i Uppsala till sommaren/våren 16 mar, 2012 22:28 |
|
Prue
Elev |
OHMYGOD man kan hitta fandompeople på omegle nu asdfegrhterwgaedfs♥♥♥♥
16 mar, 2012 23:12 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på underbara ABBA låtar medan jag skriver en fanfic :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 23:13 |
|
Knizzlare
Elev |
Malie är skyldig till min pb o forumsignatur, hon påminnde mig om the grinch och ajhfsdhb han är så sööt (var iaf när han va liten thihi ^^) så jag va tvungen :c TYCKTE SÅ SYND OM HONOM NÄR HAN VAR LITEN O RETAD O ANNORLUNDA AWSI KDHFKSH ;_______; </3 Bara jag?
![]()
16 mar, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
Master of Death innan imorgon YEAH
16 mar, 2012 23:15 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Solkatten: Lyssnar på underbara ABBA låtar medan jag skriver en fanfic :3 LÄNK NÄR DU ÄR KLAR??? Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 16 mar, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
16 mar, 2012 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Twilight? Pfft. Sorry, can't hear you over the sound of our theme park!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 23:25 |
|
maja11juu
Elev |
nu är vi sjuk här i vårt hus,sjukan har kommit hopptrallallala barnen runt hink dansar omkring.....
ni borde allvarligt kolla in thelittlebitofmockfjärdcity.blogspot.com¨ "50% rabbat på ikas nya varor" två typ helt random tjejer har skrivit bloggen hörrrrrududu här skriver man inte reklam fattar du väl. jaha ojdå justdet sorry får lite konstiga attaker ibland hhhhh! ojdå då måste du gå till sjukhuset neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej fattarduväl(sprutor är hemska) håller med mamma svimma av en spruta igår och jag kissssssa på mej aha hejdå....sorry 16 mar, 2012 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen