@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
jag har så j*vla ont i mina ben! Jag kan typ bara sitta ner, var tvungen att skippa min älskade danslektion pga det
ursäkta språket men jag har så himla ont och behövde skriva av mig. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 16 mar, 2012 20:52 |
|
EmahS
Elev |
Jag älskar mitt jobb. Och jag har varit där i 8 dagar.
Vill på fullaste allvar inte sluta! Men det blir så. Om några veckor? någon månad?. Det är världens bästa arbetsplats. Men jag är där lite tillfälligt. På timmar
16 mar, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Harry Potter musik. Det är det fnaste i hela världen. Gråter lite här ♥
16 mar, 2012 20:59 |
|
scarhead
Lärare |
16 mar, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Har inte pratat ned in kompis Sanna på flera veckor så jag blev överlycklig när hon ringde nu i kväll, vi pratade i typ 45 min XD
16 mar, 2012 20:59 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: en gång så råkade min röv ringa upp min Internet-kompis, och efter en halvtimme säger min mamma att jag ska lägga av. en halvtimme/timme senare - ''hennes mobil dog''. xdHar inte pratat ned in kompis Sanna på flera veckor så jag blev överlycklig när hon ringde nu i kväll, vi pratade i typ 45 min XD 16 mar, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: en gång så råkade min röv ringa upp min Internet-kompis, och efter en halvtimme säger min mamma att jag ska lägga av. en halvtimme/timme senare - ''hennes mobil dog''. xd Har inte pratat ned in kompis Sanna på flera veckor så jag blev överlycklig när hon ringde nu i kväll, vi pratade i typ 45 min XD *ett kvävt gapskratt här borta* AWESOME! Lol.. min pappa ringde upp mig idag utan att han visste om det, jag la på luren på en gång XD 16 mar, 2012 21:12 |
|
Alice...
Elev |
16 mar, 2012 21:13 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Jag skulle ha duschat för 1½ timme sen.
Kinda like ops! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 16 mar, 2012 21:14 |
|
linnvendela
Elev |
Vad fan ska man göra fjällen när snön har smält bort?!
Jaha. 16 mar, 2012 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen