Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
17 okt, 2011 20:09 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Elley: ^ ^ Nää, mest att folk oftare och oftare pratar med mig både irl och på internet utan att jag sett eller hört talas om människan innan x) Haha, stalkers. "She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 20:10 |
|
Borttagen
|
^
^AHA. MEN DÅ HAR VI INTE SAMMA PROBLEM XP 17 okt, 2011 20:10 |
|
Luna 1
Elev |
Jag klarar inte av tystnader med främlingar, så ofta är det t.ex på en buss;
"Uhm.. hej jag heter Wilma!" Ler brett som ett fån. Främlingen ger mig en udda blick innan den skrattar ch räcker fram handen. I'M A STALKER! Haha, nej men jaja ♥
Tumblr.
17 okt, 2011 20:11 |
|
GinnyOlivia
Elev |
17 okt, 2011 20:12 |
|
Borttagen
|
JAG OGILLAR NÄR FRÄMLINGAR PRATAR MED MIG ;____; STOP TALKING TO ME >__>
17 okt, 2011 20:12 |
|
Luna 1
Elev |
^
"Uhm.. hej jag heter Wilma!" Ler brett som ett åfn. Haha, nej jag ska försöööööka kontrollera mig xD
Tumblr.
17 okt, 2011 20:15 |
|
Borttagen
|
NEJ MEN DU ÄR INGEN FRÄMLING FÖR MIG. JAG MENAR RIKTIGA FRÄMLINGAR.
17 okt, 2011 20:16 |
|
Luna 1
Elev |
17 okt, 2011 20:17 |
|
linnvendela
Elev |
HEJ GÖRAN! DET VAR LÄNGE SEN!!!
Jaha. 17 okt, 2011 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen