Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
6 feb, 2012 19:37 |
|
Mikaela120
Elev |
1. Kopiera följande mening:
@+[284436990835:0] 2. Klistra in som en kommentar nedanför 3. Ta bort "+" 4. Tryck enter ! Prova och se vad som händer! DU KOMMER ATT BLI GLAD....TESTA! 6 feb, 2012 19:39 |
|
Vipratten
Elev |
@[284436990835:0]
Vaddå, man måste ju testa Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
6 feb, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
"I want to go to pressbyrån and eat pringles forevaaahhh!!"
^ ... jag vet inte 6 feb, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
GILLA SÅ SVARAR JAG PÅ DOM HÄR FRÅGORNA!
1.Dricker du? 2. Röker du? 3. Fullständigt namn 4. Födelsedag ... ... 5. Är du svensk? 6. Vem ringde dig senast? 7. Vem smsade dig senast? 8. Vem kramade du senast? 9. Vem pussade du senast? 10. Roligaste personen du vet 11. En snygg Bil 12. En snygg tjej 13. Vem träffade du senast & vart någonstans? 14. Ögonfärg 15. Vem såg du senast? 16. Har du någonsin förlorat en vän? 17. Vad åt du senast? 18. Vad drack du senast? 19. En vacker person 20. En snäll person 21. En gullig person 22. En jobbig person 23. En konstig person 24. en med ett Vackert leénde 25. När skrattade du senast och varför? 26. När grät du senast och varför? 27. Vill du ha ditt ex tillbaka? 28. En du saknar 29. Ditt humör just nu 30. Hur många vänner har du på facebook? 31. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? 32. Har du skilda föräldrar? 33. Hur många syskon har du? 34. Din favoritfärg 35. Nån du vill träffa 36. Äckligaste du vet 37. Har du någonsin brutit mot lagen? 38. Är du kär just nu? 39. I vem? 40.Det godaste du vet 6 feb, 2012 20:36 |
|
J00KERN
Elev |
7 feb, 2012 18:39 |
|
Whya
Elev |
7 feb, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
The Vampire Diaries 1x12
7 feb, 2012 19:05 |
|
Knizzlare
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13517
--------------------------------------------------------------------------- M4L13 fattar nog vf, thihihi ![]()
7 feb, 2012 19:12 |
|
Fckingunicorn
Elev |
7 feb, 2012 19:22 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen