Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Jag håller på och gör min egen ''Barden Bagges berätelser''. Jag skriver ''Sagan om de tre bröderna'' alltså skriver av ur boken och sedan hittar jag på de andra berättelserna.
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 26 feb, 2012 20:11 |
|
mican00
Elev |
26 feb, 2012 20:26 |
|
Flismos
Elev |
fin blogg ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 26 feb, 2012 20:31 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Coolt! Jag har också en Harry Potter blogg, inte den bästa, men ändå, har länkat till den förut, men här kommer den igen
http://www-tramptass-expectopatronum.blogspot.com/ (Sorry, har varit borta hela helgen och inte varit inne, så jag är lite efter) Winter is coming... 26 feb, 2012 20:32 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Hehe, nu blir jag lite stolt över att ha visat dig scratch, och lärt dig hur man gör... 26 feb, 2012 20:33 |
|
mican00
Elev |
Tack! Skrivet av Luna.Lovegood: Hehe, nu blir jag lite stolt över att ha visat dig scratch, och lärt dig hur man gör... Det ska du vara, jag är väldigt tacksam över att du lärt mig allt för det är jättekul att göra spel ♥ ![]()
26 feb, 2012 20:36 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrev de här inlägget för ett tag sen, innan min dator slutade funka;
Har följt den här tråden väldigt länge nu, och även om jag inte är superaktiv så läser jag nästan allt ni andra skriver. Tycker dock det känns som om att det blir lite flummigt nu när tråden har 237 sidor, man orkar liksom inte kolla igenom alla sidor för att hitta någon som gjort ett pyssel man är intresserad av. Tänkte hur som helst göra en lista, som ni såklart hjälper mig med, med alla hp-pyssel vi kommer på. Sedan kan folk ju fråga hur man gör t. ex en kvick. Så att nya som gamla kan bli inspirerade på nytt, get my point? Harry potter pyssel: Den gyllene kvicken Marodörkartan Pygmépuff Trollstav Kvast Hogwarts-kappa/halsduk/mössa spectraspecs (Lunas glasögon) Korkhalsband Harrys glasögon Olika trolldomsböcker Fjäderpenna Osynlighetsmanteln Egna t-shirts och smycken tavlor/teckningar Kudde Bertie Botts bönor+ förpackning Chokladgrodeförpackning Weasleys klocka Lunas rädisörhängen Quidditchkläder Sirius Två-vägs spegel Hermiones alf-hattar illvrål trolldryckskonstburkar monsterboken om monster weasleys vassa varor-förpackningar galleoner Down with Potter-märken Kommer inte på något mer vi diskuterat just nu, är nog lite trött. Om ni kommer på något mer kan ni gärna kopiera listan och skriva till er grej. Eftersom jag varit inaktiv så länge har jag nu kollat igenom alla, ve och fasa, 81 nya sidor som kommit på ca en månad. När jag läste dem hann jag bli riktigt trött på folk som skriver saker som "Fin" och "bra" eftersom det bara tar upp plats. Snääälla sluta göra det, och disskutera annat som inte har med saken och göra. Om man vill att någon ska veta att man tycker att den personens sak är fin och uppskattad, kan man väll uggleposta den personen? 26 feb, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Nästan klar med mitt drakägg
27 feb, 2012 01:08 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Coolt! Hur gjorde du?
Winter is coming... 27 feb, 2012 07:57 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Coolt! Hur gjorde du? Jag vet ett sätt som man kan göra på iaf, och då tar man en ballong och blåser upp den, sedan tar man tapetklister och sätter fast tidningspapper på ballongen i flera lager. Sedan får det torka. Sedan målar man ballongen med färger eller klär den med silkespapper. ![]()
27 feb, 2012 08:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen